Prima overleg en goed contact met @dennisyzf vandaag; enthousiast forumlid, uitstekend contact gehad, aanbevolen!
Horloge gekocht van @dennisyzf
Afgesproken bij een van der Valk, waar ik vriendelijk werd onthaald met een bakje koffie.
Aardige man, nette verkoper en met de juiste intenties.
Dennis, graag nog tot een volgende keer!
Veel plezier met je NA Tudor Pelagos!
Horloge overgenomen van Dennis. Leuke gast, die zich goed houdt aan gedane afspraken. Voor ik het wist weer anderhalf uur verder. Kortom aanrader!
Veel plezier met de speedy Willem!
Horloge overgenomen van @Dennisyzf. Helaas had ik weinig tijd om even langer te babbelen maar hij is vriendelijk, reageert snel en heeft bovenal veel geduld met mij gehad aangezien ik eerst nog e.e.a. kwijt moest voordat ik tot koop over kon gaan. Ik kan Dennis bij iedereen aanraden, tot een volgende keer
Was kort maar aangenaam, leuk dat we redelijk dezelfde smaak hebben😀
Zou een volgende keer zonder twijfel weer zaken doen met @Vinner
Nu overigens ook een sinn bracelet overgenomen die precies was als omschreven!
Vandaag de Breitling Aerospace van Dennis overgenomen. Lekkere vlotte communicatie en uiteindelijk bij een kop koffie de deal rond gemaakt.
Zou ik nogmaals zaken doen met Dennis? Zondermeer!
@dennisyzf Bedankt voor het vertrouwen en de prettige afhandeling. Tot een volgende keer!
Na een prettige mailwisseling vandaag een horloge aan Dennis verkocht.
Was een korte maar aangename afhandeling.
Absoluut wederzijdse positieve ervaring.
Door omstandigheden wat haast maar enorm blij met de SO chrono!
Vanmiddag de Navitimer Cosmonaute van @dennisyzf overgenomen. Vanaf het begin van het contact hele vriendelijke en snelle reacties gehad.
Sinds ik de 806 om heb gehad van @Davidf40 heb ik de Navitimer in m’n achterhoofd gehad. De lugs zijn tamelijk lang en wijzen enigszins naar beneden, waardoor het horloge voor mij bijzonder prettig draagt. Ondanks de op papier toch aanzienlijke diameter merk ik daar in de praktijk helemaal niets van. Het formaat is simpelweg perfect. Enfin, ik dwaal af.
Ik zag de advertentie van de Navitimer Cosmonaute van @dennisyzf gisteren voorbij komen en ik heb vervolgens direct actie ondernomen en een PB gestuurd. Na het één en ander gevraagd te hebben over het horloge bood Dennis zelf aan om het horloge te komen passen en dat hij mij best een stuk tegemoet wilde komen rijden. Op korte termijn een afspraak kunnen maken en afgelopen middag elkaar bij een Toucan ontmoet.
Allereerst lekker wat gedronken en leuk gepraat over de horloges op tafel. Vervolgens het één en ander gepast over en weer. Toen ik de Cosmonaute eenmaal om had was het gelijk raak. Long story short heb ik Dennis de vraagprijs geboden en hebben we het financiële gedeelte afgehandeld. Tenslotte nog even rustig doorgepraat en naar wederzijdse tevredenheid afscheid genomen.
Ik ben ontzettend blij met de Cosmonaute en bijzonder tevreden over de prettige ervaring met forumlid @dennisyzf. Voor herhaling vatbaar en uiteraard van harte aanbevolen!
Breitling vouwsluiting gekocht bij Dennis.
Zoals altijd fijne vent, nette communicatie en snel verzonden.
Dennis is een topper!
nu voor de brievenbus wachten tot je je Superocean binnen krijgt en je deze band er op kan zetten!
Omega mesh verkocht aan @dennisyzf. Transactie was zo smooth als het maar kan. Heldere communicatie, super snelle betaling. En het belangrijkste: super aardige vent. Highly recommended en zou niet twijfelen om nogmaals zaken mee te doen!
Wederom een deal met dennis gesloten.
Meteen doorgepakt en kwam hem op dezelfde dag dat hij het appje stuurde waarin hij hem wilde al langs.
Avondje zitten kletsen over horloges en bbq’s.
Top aan-/verkoper!
Vandaag een leuke deal met @dennisyzf gedaan, perfect verlopen en ook zeer snelle betaling en afhandeling
Twee banden overgenomen van @dennisyzf ,
Fijne communicatie en gezellig over bbq en horloges zitten ouwehoeren.
Nel verzonden en allebei de banden in nieuwstaat.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
dennisyzf Is een topper.
Horloge geruild met @dennisyzf
Is gewoon een toffe peer, aardige vent. Een betrouwbare partij waar je zaken mee kunt doen.
Dennis bedankt weer!
Gisteren een leuke deal gedaan met Dennis, was weliswaar via Marktplaats maar alsnog lekker over HF en horloges gepraat!