Vandaag een horloge verkocht aan @denvro
Erg leuk en vriendelijk contact!
Nogmaals bedankt Dennis, hartstikke leuk je ontmoet te hebben tussen de oude engelse autos
Vandaag een horloge verkocht aan @denvro
Erg leuk en vriendelijk contact!
Nogmaals bedankt Dennis, hartstikke leuk je ontmoet te hebben tussen de oude engelse autos
Ik was op zoek naar een Oyster voor mijn SKX, en @denvro had er nog 1 liggen voor me. Goed contact en snel verzonden. Aanrader!
President bracelet voor de Skx overgenomen van @denvro, fijn contact en keurige afhandeling. Helaas zelf niet gedag kunnen zeggen maar dat kom vast de volgende keer
Vandaag een horloge verkocht aan Dennis alias @denvro…
Ik heb contact gezocht met Dennis voor mijn Omega en na kort maar krachtig contact de rit naar Amsterdam gemaakt.
Snelle deal en een man van afspraken dus zeker een aanrader
Vandaag de Sicura ontvangen van @denvro.
Na een avond te kijken op HF kwam ik deze tegen na een korte onderhandeling zijn we eruit gekomen.
Kortom: snelle deal kunnen maken.
De Sicura was zorgvuldig ingepakt en voldeed aan alle verwachtingen.
Nogmaals dank Dennis !
Een betaalbare forum-classic overgenomen van @denvro en dat liep gesmeerd. Prettig contact en dito deal inclusief snelle verzending. Aanrader dus! Dennis, bedankt!
Horloge verkocht aan @denvro, snelle en gezellige communicatie, komt afspraken na, helemaal prima dus
Ik heb gisteren een prachtige Omega Constellation van Dennis gekocht.
Na duidelijke en vriendelijke communicatie over het horloge, een live overdracht gedaan in Amsterdam. Het was mij een absoluut genoegen, sterk aan te raden. Hartelijk dank Dennis!
Ik zag dat Dennis op zoek was naar een Squale 1521 Blue blasted. Omdat ik twijfelde of ik mijn polished wilde houden heb ik hem een bericht gestuurd. Dit model bleek ook een optie voor hem te zijn. Na vriendelijk contact heeft Dennis gister het horloge bij me opgehaald. Ik moest even een zakelijke call uit en had daardoor wat minder tijd da gebruikelijk, maar het was een leuk gesprek en fijne overdracht. Zeker een aanrader! Veel plezier met het horloge en wie weet tot een volgende!