Was aan het baayen en kwam dit “bami”-horloge tegen,bod uitgebracht en gewonnen. Hebben goed naar de Poljot gekeken.Gekocht voor een paar tientjes en gratis verzending vanuit HonKong naar Nederland.Werd keurig netjes na 6 dagen geleverd.Ale subdials werken,een lederen band,draaibare lunette en een mechanisch uuwerk.Was zeer benieuwd hoe e.e.a. er uit zou zien,maar moet zeggen,boven verwachting.Ben er zeer blij mee.En de foto’s
Vriendelijke groeten
Stefan
Nee hoor, :# ik vind dat je met de juiste inzet goed gewikt en gewogen hebt. Het is een karaktervol horloge welke jou een gevoel van welbehagen geeft. En daar gaat het tenslotte om.
Immers:
“Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment“.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit geluksmakende horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Een leuk klokkie voor weinig en de spanning van het pakje openmaken als hij dan eindelijk binnen is.
En als het klokje dan ook nog voldoet aan je verwachtingen,heb je het goed gedaan.
Dan maakt je budget niet zoveel uit,want zelfs met een laag budget kan je een hoop plezier beleven.
Zit wel leuk spul tussen voor die prijs.
Uurwerken zijn chinees maar weet niets over de kwaliteit.
Meeste zijn Look-A-Likes maar voor die paar tientjes zal je geen buil vallen denk ik.
En shipping is Free!