Deskdive wegwerken

De sluiting van mijn rubberen band op mijn Aquis begon wel heel veel deskdive sporen te vertonen.

Vandaag even voor gaan zitten, geborstelde delen en Oris logo afplakken en toen 10 minuten met een Cape Cod doekje aan de slag. 10 minuten later prima resultaat.
Voor:

Na:

26 likes

Lekker hoor. Het woord Oris is diep genoeg gegraveerd, om je niet druk te moeten maken.

Lekker poetsen!

1 like

Weer netjes :+1:

2 likes

@willemc doe ff een tutorialtje

Ziet er top uit !

1 like

Voor de geborstelde delen kwam ik dit interessante filmpje tegen. Doe er je voordeel mee!

2 likes

Geborstelde delen met schuurspons overheen vlammen. Als nieuw :heart_eyes:

3 likes

Die inkepingen van de bierdopjes krijg je daar echt niet mee weg.

Haha Han maakt weer een grapje.

Nee. Bij Willem en Oris ben ik bloedserieus :joy:

4 likes

Dat werkt goed, waar koop je die Cape Cod ?

Internet site. Geen idee meer welke. Gewoon gezocht op Cape Cod en goed gekeken wie incl verzending de goedkoopste was.

Nice! Mooi werk

1 like

Super gedaan !:ok_hand:

1 like

Bijvoorbeeld hier…

De “brushed” gedeeltes zou je ook met een soort spons waar schuurvlakken op zitten. Zeker voor de gesp wil dit mooi en kan je met overal gelijke druk schuren in een enkele richting.

Hier was de rand van de kast gepolijst met vele krassen. Nu met nette brushing (in 1 richting). De bezel moet nog met cape Cod :wink:

PS; Dit was een proefje om het resultaat te bekijken. Met de spons.

2 likes

Capecod voor polished, Garryflex voor brushed.
Blokvijl van het Kruidvat doet het ook prima :slight_smile:

1 like

//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

1 like