Details

De foto is mogelijk niet al te duidelijk maar de details op deze vind ik top

Een van de mooiste chrono’s!

Ik denk er soms nog wel aan terug…

2 likes

Lume details

4 likes

De meest hipster spelvout van het jaar :grin:

… en de meest homeriaanse beschrijving van een secondenwijzer :ok_hand:

3 likes

:smile: Was me nog niet opgevallen. Bugger.

En dank. Ja, zeg dat wel, het overkwam me, die uitspraak.

3 likes

Ja, het ligt erop maar lijkt er bijna boven te zweven.

Ik vind het mooi hoor! Het is fijn dat je af en toe kan kijken hoe laat het is maar onze hobby draait toch vooral om emotie.

1 like

Helemaal mee eens - deze ligt bij mij ook in de kist.
Btw, die miniatuur ‘T’ op de secondewijzer was me nog niet opgevallen :slight_smile:

3 likes

Het kan wel een beetje met een voorzetlensje van ca €10, zoals de laatste 4 foto’s van mijn post #25

Ben ik het niet mee eens. Het ziet er leuk uit maar qua macro en/of details is het echt absoluut niet iets wat in de buurt komt van een juiste camera en lens.
Je mist echt mega veel details, alles is wat “vlak” met de telefoon camera kwaliteit.

Nogmaals, ziet er zeer zeker erg leuk en mooi uit.

Ik bedoelde dat een beetje macro wel te doen is met een voorzetlensje op een goede smartphone.

Je hebt helemaal gelijk dat de kwaliteit veel minder is dan bij een ‘echte’ digitale camera, ik wil er graag een hebben ook (als ik maar wist voor wel systeem ik moet/wil gaan).

Genomen met een iphone 6s

1 like

Dan zijn we het eens!!
Het ziet er zo voor het leuke iig prachtig uit allemaal!

Ai, welk systeem en welke lenzen… echt dat is een ramp om te kiezen… goed kijken waarvoor ,waar en bij welk type licht je de camera en/of lens gaat gebruiken. Zo kan je al een hoop weg strepen en uiteindelijk bij de juiste set uitkomen.

Ik zelf ben erg actief met de spiegel reflex, heerlijke hobby!
Heb zelfs eigen foto.s in tijdschriften terecht zien komen. Dat is zoooooooooooooo gaaf! Zal ze eens opzoeken op zolder!

1 like

ik vind de golfjes zo leuk!

2 likes

Detail monster mod…

3 likes

Zelden een wijzer zo strak op de wijzerplaat zien liggen!

€1,68 inclusief verzending via de welbekende Chinese groot grutter.

Ik heb duurdere foutjes gemaakt. :slight_smile:

Loopt trouwens wel in drie weken slechts tien seconden achter.

1 like

Die Chinezen kunnen dat toch maar weer, kunnen ze bij Seiko nog een puntje aan zuigen :grinning:

1 like

Schaduw details.

4 likes

3 likes