Detomaso Chrono

Liefhebbers, ik zag op marktplaats en speurders een nieuwe, gele Detomaso Colorato Chronograph voor een belachelijk lage prijs. Ik wil hem wel graag, boekjes en alles zit erbij, ook twee jaar garantie. Maar hij is zo goedkoop ten opzichte van grote aanbieders!

Graag raad!!

Een linkje is misschien handig?

Sorry, beetje dom van me, hier istie;
http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/overige-sport-en-fitness/m635542852-detomaso-colorato-chronograph-nieuw.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Is dit echt een belachelijk lage prijs? Op eBay zag ik er eentje verkocht worden voor £18 en bij dealers ook voor minder dan €100.

Op Ebay voor de helft te krijgen in alle kleuren van de regenboog!
Haal “icewatch” weg en plak er “Detomaso” op…

Bedankt voor info!

Dat klopt, ik zag het op ebay ook, maar dat zijn wel biedingen… En of het helemaal Ice is, dat durf ik dan nog wel te betwijfelen. Een collega van me had er toevallig eentje om, een Detomaso, en het is wel effe wat anders dan een plastic Ice klokje…

@paradigm… € 100,00 is volgens mij nog steeds ruim meer dan € 80,00…

Watch2day heeft dit merk ook regelmatig te koop.

Carlo17 Schreef:

@paradigm… € 100,00 is volgens mij nog steeds
ruim meer dan € 80,00…

Ik zei ook minder dan €100 :). 2 seconden googlen geeft bijvoorbeeld dit: http://shop.bild.de/detomaso-colorato-chronograph-black-white-dt2019-d/.

eBay: http://www.ebay.co.uk/itm/DETOMASO-COLORATO-VIOLET-CHRONOGRAPH-SILICONE-WOMENS-WATCH-MIYOTA-MOVEMENT-NEW-/230911737815?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item35c3697fd7

Al met al is het dus geen super stunt, op=op, criminele aanbieding, diefstal van eigen portemonnee etc.

Detomaso is een plakmerk net zoals net zoals Haas & cie (zelfde bedrijf).
Ik zou het niet doen, horloges zien er op de foto vaak fantastisch uit maar in real life is het rommel.

Detomaso is een plakmerk net zoals Haas & cie (zelfde bedrijf).
Ik zou het niet doen, horloges zien er op de foto vaak fantastisch uit maar in real life is het rommel.

Dank voor de reacties liefhebbers en kenners! Ik zal het nog eens overdenken, maar wat is nou een redelijke prijs voor zo’n ding? Ik bedoel, ze geven er wel twee jaar garantie op. € 50,00???

Gewoon niet doen en naar wat anders uitkijken.
Althans, Dat zou ik doen.

Carlo17 Schreef:

Dank voor de reacties liefhebbers en kenners! Ik
zal het nog eens overdenken, maar wat is nou een
redelijke prijs voor zo’n ding? Ik bedoel, ze
geven er wel twee jaar garantie op. €
50,00???

tja… dat is gewoon zo verschillend per persoon. een liefhebber van mechanische klokje zou er geen cent voor overhebben. en dat zijn er nogal wat op t forum. maar ik denk dat jan modaal in de winkel t klokje ziet liggen, een prijs van 80 euro ook weer niet belachelijk zou vinden. tuurlijk heb je op de markt, lucardi ea “budget” plaatsen goedkopere klokjes met een kleurtje. de marges liggen vrij ruim bij deze klokjes denk ik, maar das wel vaker zo…

als je em leuk vind zou ik proberen em goedkoop op ebay op de kop proberen te tikken. ff checken op de afgelopen prijzen en je hebt een aardig idee voor hoeveel ze van de hand gaan.

+1
Tis duidelijk dat de topicstarter hem mooi vindt. Er is door een aantal mensen al aangegeven waar je hem nog goedkoper kan kopen. Daar kopen en kijken of je lang plezier hebt van je klokje. Zo niet… dan heb je slechts 50 euries verloren…

BobT Schreef:

+1
Tis duidelijk dat de topicstarter hem mooi vindt.
Er is door een aantal mensen al aangegeven waar je
hem nog goedkoper kan kopen. Daar kopen en kijken
of je lang plezier hebt van je klokje. Zo
niet… dan heb je slechts 50 euries
verloren…

en als je er koopt, zou ik proberen te betalen met een methode die wat extra dekking geeft, zoals credit card of paypal. credit cards geven vaak een half tot heel jaar garantie dekking op aankopen. en met paypal heb je iets van een maand om een claim te plaatsen als een product niet goed is.

Ik heb recent 2 detomaso horloges gekocht op ebay, gewoon leuke zomerhorloges, geen rommel zoals sommigen zeggen, ik heb er 40 euro voor betaald, voor die prijs krijg je gewoon een leuk horloge. Als je de biedingen een beetje volgt zal je zien dat je een detoaso zoals jij die wil voor veel minder kan krijgen als de prijs op MP. Voor die prijs heb je gewoon een leuk horloge.

Heb jij er dan één gekocht ? Ze zien er leuk uit en er zit een seiko quartz motortje in en dit voor 40 euro…