Deutsche gründlichkeit ! Sinn U1

Gisteren per UPS thuis bezorgd vanuit Duitsland… mijn nieuwe (sinterklaas)aanwinst. De Sinn U1. thanks to Classic watches (Tjibbe Kerkhof)

Wat een gaaf horloge is dit in het echt zeg!

Tja wat moet ik er van zeggen. Automatisch ETA uurwerk. Zeewaterbestendig onderzeebootstaal, 1000M waterdicht, dubbelzijdig ontspiegeld saffier.

alles voelt echt zeer solide aan en de hele uitstraling van het staal doet industrieel (robocop achtig aan:-)

echt heel erg happy mee!

Kwalitatief beperkte foto’s van m’n mobieltje maar goed, toch een indruk.




Bedankt voor het kijken

Gerrit

Mooi, mooi, en nog eens mooi!

Proficiat!

Een duiker naar m’n hart!(tu)

Geniet ervan.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Erg geslaagd, hoe bevalt de maat?

Eigenzinnig horloge. Niet helemaal mijn smaak, ik ben meer van de klassiekere Sinns, maar wel een topmerk wat mij betreft. Veel plezier er mee!

leeuwentemmer Schreef:

Erg geslaagd, hoe bevalt de maat?

Thanks… Ja ik vind de maat erg geslaagd en draagt confortabel maar goed dit is natuurlijk smaak.
Ik vond de 41mm Seamaster wat klein ogen en had daarvoor een Breitling B1 Beide quartz. die (volgens mij) ook 44mm is. ik hou wel van iets groter.

Dus helemaal blij met dit “duikgeweld”

Wat een geweldig mooie klok, deze staat al jaren op mijn verlanglijstje maar Sinterklaas kan volgens mij niet zo goed lezen…

Geniet ervan!

Eric

Upje…

haha…
Geintje:D:D:D

Door dat hommage geneuzel zet ik liever deze bovenaan;)

gerrit82 Schreef:

Upje…

haha…
Geintje:D:D:D

Door dat hommage geneuzel zet ik liever deze
bovenaan;)

Haha… Mooie klok, geniet van dit blok staal :slight_smile:

Prachtig. Een van de beste horloges in deze prijsklasse IMHO.

Dit blijf ik een hele mooie vinden (tu)

Persoonlijk vond ik het duikbotenstaal erg zwaar aan de arm… maar als ik dit zo zie jeukt het toch wel weer :smiley:

Gefeliciteerd.(tu)

Heel erg mooi!

Dikke klok, veel plezier met deze aanwinst :~.

Mvrgr, Andre

Blijft een geweldenaar. Gefeliciteerd.

Zeewaterbestendig onderzeebootstaal kom ik aan met me panerai van pisbakkenstaal :slight_smile:

Mooie klok hoor, ben alleen niet weg van de wijzers.

Ruig ding! Zeer eigenzinnig ontwerp (tu).

Super aanwinst, gefeliciteerd!!!

floris Schreef:

Zeewaterbestendig onderzeebootstaal kom ik aan met
me panerai van pisbakkenstaal :slight_smile:

Mooie klok hoor, ben alleen niet weg van de
wijzers.

(tu) snap ik… het is een erg uitgesproken ontwerp en dit vind je, of mooi, of niet mooi!
Ik moest er in het begin op plaatjes altijd aan wennen maar in het echt vind ik dit juist weer erg apart en mooi.

Heb er vandaag echt de hele dag naar gekeken. Wat een afwijking is dit toch haha…

Volgens mij heb ik deze Sinn in februari op de meeting gezien, ik vind het een zeer goed doordacht horloge! Het had wel een paar millimeter kleiner mogen zijn trouwens!