Dev06

Correct, als niemand zaken meer met hem doet dan is hij hier snel uitgekakt!

Neen klopt . Ik had het horloge op Marktplaats staan. In de advertentie had ik aangegeven dat ik lid ben van het horlogeforum. DEV reageerde en gaf aan ook lid te zijn van het horlogeforum. Ik heb ook spijt dat ik met deze meneer in zee ben gegaan. Ik ben van plan de Bell & Ross terug te sturen naar België voor de rest zoekt hij het maar uit. Zoals gezegd is m’n gezondheid op dit moment even belangrijker. Vond het wel goed om een en ander op dit forum te delen, zodat niet nog meer mensen de dupe worden van zijn handelen.

2 likes

Nu ik dit topic voorbij zie komen heb ik helaas ook nog een degelijk voorval met Dev gehad die ik kan delen, nog van voor ik lid was van het horlogeforum. Toen via een Facebookpagina een vintage Omega gekocht met de belofte dat de diameter 33mm was, maar dit was in werkelijkheid 28mm (en dus veel te klein voor mij). Vervolgens geen reactie ontvangen van Dev toen ik dit aankaartte. Ik denk dat dit wel van meerwaarde is voor iedereen die overweegt van Dev te kopen Mogelijk zijn er nog meer van dit soort gevallen en ligt het daadwerkelijke aantal van dit soort oplichterij bij deze gebruiker nóg hoger.

2 likes

Sommige leden wat weten jullie van de deal tussen ons beide en dat sommigen van jullie er gewoon iets biij zetten
Kenneers weten mij en mij maakt niet veel uit
Op hun beschrijving stond dat 1 stuk Eterna voor meer dan 1000€ kosten
Maar blijkbaar kwamen 2 Eternas voor 1100 dollar zag ik op fe aankoopbon
Ik wou mijn Bell&Ross inruilen voor hun 3 eternas
Ik had ook niet aangegeven dat mijn uurwerk een nieuwe was wel gezegd in nieuwstaat
Op hiun beschrijving stond ook niet de juiste vermeldingen op
Dat 1 stuk boven de 1000€ kostte
Dus 3 moesten op meer dan 3000€ gekosten hebben
Ik heb 2 eternas gekregen met waarvan 1 garantiekaart niet bij zat
Dat had ze ook niet gezegd
Het is gewoon hun 2,uurwerkjes iets nieuw zijn dan de mijne en er iets uitvwilt halen

1 like

Dit topic is gesloten.
Dev06 heeft geen verkooprechten meer op dit forum. Aanvullende ervaringen die nog niet zijn geplaatst, kunnen per pb aan mij worden gestuurd.

40 likes