Deze bezel is best aan de prijs!

Zag deze adv.
Een Rolex bezel met een vraagprijs van $ 15500???

Zal best zeldzaam zijn maar dit bedrag voor een beschadigde bezel vind ik een beetje absurd.

gr Ron

Is wel inclusief verzenden :smiley:

wel erg duur

er staat:

They are no longer available from Rolex and difficult to find in the Second hand market.

Dus omdat ze tweedehands heel weinig worden aangeboden, kan je er natuurlijk erg veel voor vragen, toch? Markt van vraag en aanbod.

Maar zonder dollen, het lijkt me inderdaad wel erg duur.

Gr. Koen

Misschien dat je deze voor 10.000 kunt overnemen. Valt best mee… :)o

De complete horloge’s gaan soms voor rond de 55.000euro weg, volledig normaal dus die prijs (tu)

ticothijs82 Schreef:

De complete horloge’s gaan soms voor rond de
55.000euro weg, volledig normaal dus die prijs
(tu)

Niet met je eens. Een compleet geheel is meer waard dan een los onderdeel apart. De verhouding voor dit onderdeel is dan wel een beetje zoek.

15.000 voor de kast
15.000 voor de bezel
20.000 voor het uurwerk
5.000 voor de armband

@El Penumbra, was een beetje cynisch van mij :wink: Toch sta ik er niet van te kijken als de bezel verpatst wordt.

El penumbra Schreef:

Niet met je eens. Een compleet geheel is meer
waard dan een los onderdeel apart. De verhouding
voor dit onderdeel is dan wel een beetje zoek.

Misschien dat ik me vergis, maar was het niet juist bij Rolex dat het financieel uit kan een vintage te slopen en in onderdelen te verkopen?

Groeten,

Martin

Niet mee eens. Voor oude Rolexen geldt dat ze in veel gevallen in aparte delen meer opbrengen dan als geheel. Ook dat is vraag en aanbod.

Hans

ticothijs82 Schreef:

15.000 voor de kast
15.000 voor de bezel
20.000 voor het uurwerk
5.000 voor de armband

@El Penumbra, was een beetje cynisch van mij :wink:
Toch sta ik er niet van te kijken als de bezel
verpatst wordt.

Deze wordt deze verkocht en voor een belachelijk bedrag. Er zijn genoeg verzamelaars met geld te veel en nog meer vintage Rolexen. Daar zit er zeker eentje tussen die wil kunnen zeggen dat hij deze gekocht heeft.