Deze duiker

Wat is jullie mening over onderstaand horloge met zwarte rubberen band?

Hij ziet er stoer uit met een zwitsers ETA uurwerk 330meter waterdicht en saffierglas en dat voor 299!!!

http://www.uhr.info/products/de/Taucheruhren-von-UHR/UHR-431.html

Ik vindt de wijzers niet zo mooi want niet zo in verhouding naar verder wel eren aardige duiker.

Op papier een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het horloge lijkt wel veel op een Omega Seamaster, ik ben benieuwd naar de afwerking. Volgens mij heeft niemand hier een Uhr en dus zijn er ook geen reviews…

Deze zie je ook bij andere merken, bijv. Quondam

Schijnbaar wel goede kwaliteit (tu)

Ik vind hem er wel mooi uitzien en zoals hier: http://forums.watchuseek.com/f74/[new-release]-[uhren-von-uhr]-uhr431-100m-diver-helium-valve-662777.html te lezen is kun je de wijzerplaat met of zonder logo kiezen.

Met rubberen band zonder logo dan maar.

Quondam is wel 900 euro terwijl deze uhr slechts 299 is.

zuidwes Schreef:

Met rubberen band zonder logo dan maar.

Ik zou 'm met stalen band nemen. Vaak is het makkelijker om er na de tijd nog een rubberen band bij te scoren, dan andersom.

Doe mij maar een seamaster (A)

Doe mij maar mijn nieuwe Steinhart ocean vintage military. 350€ (zie eerdere bericht met foto’s)
Heb hem nu een maand. Bevalt zeer goed. Tijdens vakantie dag en nacht en in het water (zwembad, zee) om gehad. Super ding en loopt als de gesmeerde bliksem op tijd.

Ik zag dit merk vandaag ook. Hebben nog meer mooie modellen. Ben beniewd naar de kwaliteit voor dat geld.

ticothijs82 Schreef:

zuidwes Schreef:


Met rubberen band zonder logo dan maar.

Ik zou 'm met stalen band nemen. Vaak is het
makkelijker om er na de tijd nog een rubberen band
bij te scoren, dan andersom.

+1

Ik vind het een prachtige duiker voor dit geld. Deze jongens maken private label horloges, vandaar die scherpe prijs. Kun je zo bestellen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

JohanT Schreef:

zuidwes Schreef:


Wat is jullie mening over onderstaand horloge
met
zwarte rubberen band?

Hij ziet er stoer uit met een zwitsers ETA
uurwerk
330meter waterdicht en saffierglas en dat voor
299!!!

http://www.uhr.info/products/de/Taucheruhren-von-U

HR/UHR-431.html

Mjah, voor hetzelfde geld, of minder, koop je een
hele mooie Seiko duiker met een eigen karakter. Ik
persoonlijk zou deze Uhr links laten liggen.

Op zich is het wel een aardige propositie. Maar ik kan er toch niet helemaal warm voor lopen. Besides, voor drie tientje meer koop je deze. Die staat op dit moment bovenaan mijn wishlist. Helaas heb ik nog vier horloges die op een reparatie en/of service liggen te wachten en dat gaat de komende tijd even voor. Dus nog even wachten… En dat valt niet mee. :frowning:

TagEd Schreef:

Besides, voor drie tientje meer koop je deze.

Het is wel een quartz, dus niet echt vergelijkbaar natuurlijk…
Dus eigenlijk gewoon 3 tientjes meer voor een quartz die ook nog eens 10 atm minder is.

Wel mooi verder en kwalitatief goed, maar toch niet te vergelijken.

IK vind dat Uhr mooie horloges maakt voor een hele nette prijs.