Een hele aparte Omega. En voor die prijs… Voor je je afvraagt waarom ik zelf niet bied: ik heb deze maand al genoeg uitgegeven.
Menno
Een hele aparte Omega. En voor die prijs… Voor je je afvraagt waarom ik zelf niet bied: ik heb deze maand al genoeg uitgegeven.
Menno
Deze staat hoog op mijn wish-list, echt een topper!
Ik vind wel dat deze verkoper nog wat te weinig noten op zijn zang heeft (68 x feedback) om zomaar ff een rug naar over te maken.
Hij vermeldt trouwens kaliber en al, moet toch simpel voor hem zijn om te achterhalen welk model dit is?
op het Engelse TZ-UK forum. Let wel, de eBayer heeft er ook nog een’buy it now’-prijs aangehangen.
En hij heeft idd niet zoveel transacties/feedback achter zijn naam staan. Maar goed, je moet toch ergens beginnen. De feedback is wel positief en allemaal als verkoper.
Zoals gezegd, deze maand heb ik al genoeg uitgegeven! Anders zou ik de gok wel wagen.
Menno
Ik vind de prijs niet heel erg laag, vandaar dat ie ook nog te koop is denk ik. Maar mooi is ie wel. En 68 verkopen met 100% positive feedback is ruim voldoende (voor mij).