Deze heb ik een tijdje niet gedragen... Tornek Rayville

Vandaag naar het Concours d’Elegance en dan past zon TR er wel bij! Aan een vintage band - genoeg redenen om van oude auto’s te gaan genieten.

Menno

Mooi hoor! (tu)!

Veel plezier gewenst!

Mooi Menno!

Hoop dat het droog blijft in Apeldoorn.

Ben twee weken terug met de Amazon naar Arnhem geweest, anders zou ik er morgen nog een ritje aan wagen…

mooi hoor echt zo’n horloge waar alles aan klopt!!

This weekend, the biannual Concours d’Elegance is held in my hometown, on the front lawns of the Royal Palace. Only a few hundred meters from my house. 100s of classic cars attending, a real concours like Pebble Beach (with even stunning cars!) and a 500m sprint on the King’s Lane.

Now, what watch to wear on this occasion? Mmm, since there are a lot of really exotic cars on display, an even exotic watch would be in place, I think. Hence my choice to pick Bill’s Tornek Rayville today, on a vintage strap. Man, things look great today!

Zo te lezen bezoek je vaker een concours met dit horloge om de pols, het is ook een schitterende uitgave, heel stijlvol.(tu)

Zie helaas nu pas dat het bericht op Watchuseek ook van vandaag is, mijn tekst slaat wat dat betreft dus nergens op:(
Blijft natuurlijk wel een prachtig horloge.

Geeft niet! Fantastische dag gehad. Mijn vriend Raymond won met zijn TR3A het Nationale Concours en ook de Roadster Class werd gewonnen door een Triumph TR2.
Overingens een grote dichtheid van interessante horloges! Ik heb in de gauwigheid 5 Speedmaster gezien, een aantal Chopards, een Glyine (de Sub met de oranje accenten), oude SeaDwellers en twee Meistersingers. Als je leuke horloges wilt zien kun je langzamerhand beter naar het Concours gaan dan naar de Rikketik… Ik had er niet op gerekend, maar het was wel een heel leuk extraatje!

Menno

Woon ook in Apeldoorn maar was het glad vergeten. Het is morgen ook nog toch? Misschien eens kijken. Met het weer zat het iig wel goed vandaag (tu)

Mooi hoor!

Zo te zien was/is Chopard 1 van de sponsoren, hadden ze geen stand met aanbiedingen?:slight_smile:
Zeer fraaie (foto van de) Triumph.

Erg mooi!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Er was wel een S&C stand, maar die kon je alleen benaderen via de Ferrari-stand van Munsterhuis… En aangezien ik niks met Italiaanse auto’s heb (nou ja, een mooie AR Giulia misschien), ben ik maar niet gaan kijken.

Menno

Op Facebook van MKII staat een link van Watchuseek met jouw verhaal/foto’s… Blijft een mooi horloge. Hou je het in je collectie?

tja aan deze band…