Deze is het einde!

Ik heb mij inmiddels al enige tijd op de achtergrond gehouden. Bewust, onbewust, geen idee. Maar na aanschaf van mijn laatste aanwinst is de rust weder gekeerd. Ik was al enige tijd op zoek naar een horloge met een oranje wijzerplaat en liep eigenlijk altijd voorbij aan de Orange Monster. Waarom weet ik niet, maar het was een gevoel. uiteindelijk dacht ik, laat ik het toch maar eens proberen. Als hij niet bevalt, flipper ik hem weer door. Er werd wat gezocht en via via heb ik een NOS exemplaar gevonden. Het kan zijn omdat ik er blanco instapte, maar wat een klok zeg!!! Heb er geen moment spijt van gehad. Deze klok is het einde, mede doordat de behoefte om wat nieuws te kopen eigenlijk zo goed als verdwenen is. Alleen een Black Monster staat nog op de verlanglijst. Maar die kan natuurlijk ook wachten.
Misschien had ik meteen met Seiko Monsters moeten beginnen, dat had veel geld bespaard. Of niet natuurlijk.

Hieronder wat beeldspraak:

Om de pols:

Zijn inmiddels al wat oudere foto’s maar dat mag de pret niet drukken.

Ik zal wellicht wat minder op dit gezellige forum te vinden zijn, maar ik geniet nu wel méér dan toen ik na elke aanwinst weer op jacht ging. Misschien herkennen jullie dat wel.
Voorlopig hou ik mij wat op de achtergrond, maar als er nieuws is zijn jullie natuurlijk de eerste die het horen.

Gr Wouter

(tu)

geniet ervan … zeker met Koningsdag

Dit bijzondere horloge kun je maar op een manier dragen: Oranje boven

Hoi Wouter,

Gefeliciteerd(tu)

Ik ken die kriebel van het monster:D

Waarschijnlijk ga ik ook nog wel eens voor de bijl voor een oude versie orange.
ik vind de nieuwe versie minder, ook al zit er een beter uurwerk in.
En het zwart heb ik al op mijn 007.

Veel plezier er mee en ik hoor wel of de liefde van blijvende aard is;)

Grt,

Drex

Gefeliciteerd , mooie klok (tu)

Pieter.

Hij blijft mooi
Veel draagplezier, en het zal vast niet je laatste monster zijn

Monsters zijn gewoon gaaf, nog steeds mijn favoriete horloge uit mijn collectie ondanks dat het zo’n beetje de goedkoopste is(tu)

Wat hebben jullie toch met dat kleurtje ? :slight_smile:
Mooie horloge hoor.

Proficiat, welkom bij de club! Hij staat ook op mijn verlanglijstje, maar dan d nieuwe versie die ik juist weer een stuk mooier vind.
Maar oud of nieuw, het monster is een icoon!

+1(tu)

proficiat! als je n zwarte neemt, overweeg die nieuwe met haaientanden ook. die vind ik zo gaaf dat ik em niet durf te dragen :+

en t is weer iets anders dan je oranje monster.

: ) Leuke post! En leuk dat je zo getroffen bent door het Monstervirus! Is mij niet helemaal vreemd. Ik had vanmorgen eigenlijk wat anders om, maar ben toch uiteindelijk geswitched naar m’n (original) Black Monster! En ik ben bang dat er hier ook nog wel een keer een nieuw Monster bijkomt. Zijn er toch wel een paar die ik erg leuk vind… ; ) Geniet ervan!

Explore MrFitGuru

Ik ben dus te laat om je te waarschuwen (:smiley: Dan moet je die zwarte ook echt hebben X(

Door schade en schande NIET wijs geworden (:smiley:

Het nieuwe uurwerk en een S-je op de kroon kun je voor iets minder dan € 100 laten plaatsen. Dan geeft wel iets extra’s vind ik persoonlijk. Je krijgt dan dit effect:

Het mooie van deze monsters is de vele combinaties die mogelijk zijn met leer, Zulu/Nato en andere stalenbanden.

Heel veel plezier and welcome to the Orange Monster club :)-D

Aaah nice, je eigen initiaal op de kroon :wink:

Mooi hoor Sprinter. Op Facebook maak je me ook altijd lekker met al die mooie plaatjes. Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar een originele zwarte. Hoewel ik de Dracula ook erg mooi vind. Hoe dan ook, het horloge potje is leeg dus zal er eerst iets uit moeten voordat er weer wat in komt. En daarover kanen wil ik nu nog niet beslissen. Dus eerst maar eens lekker genieten van wat ik heb. Ik heb dit monster al een paar maanden in mijn bezit, maar had hem nog niet geïntroduceerd. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties

Gr. Wouter

Machtige klok voor relatief weinig. Was voor mij de klok die de horlogewoede weer gewekt heeft.

Proficiat met het immer leuke Monster.

Heb ik ook gehad. Heb ik vervangen door deze

Het orange Monster ging mij vervelen. Vreemd toch met zo’n kleur. Het Monster mod gaat er nooit meer uit. Komt vaak aan de pols. Als variatie heb ik twee rubberbanden, een staalband en twee lederbanden.

Was ook mijn eerste probeersel. Toe sloeg het virus toe.
Ik draag hem regelmatig met veel plezier.

Haaaaaaaaaaaaaaaa en monster…
Welkom bij de monsterclub, laat het nou alleen bij deze en koop geen zwarte of een andere kleur…?
Ben bang dat je dan het virus krijgt, of al hebt natuurlijk…,net als Sprinter die heeft ook dat virus.
Ik ben er zelf gelukkig vanaf…heb 7 maanden in een afkick clinic gezeten, maar het heeft geholpen…De monsterssss krijgen mij niet meer te pakken !!!:smiley:

Neeeeeee vast Gerardo, ik zou je bijna geloven…NOT!

Vandaar die uitgebreide collectie Limiteds…(:D:)-D(tu)

Ik geef toe dat ik ook behoorlijk gemonsteriseerd ben…

Maar…ik heb laatst ook een monstertje weggedaan, omdat de klik er niet was.
Er is dus een vorm van genezing mogelijk…:wink:

Dick