Gekocht op MP via vintage watch company. Draagt lekker. Loopt precies. Een looker. erg blij mee.

Gekocht op MP via vintage watch company. Draagt lekker. Loopt precies. Een looker. erg blij mee.

van harte, leuk model …
thanks, Voor degenen die het niet kennen. Citizen bull-head. 23 jewels Automatic 8110 uurwerk met chrono uit de jaren zeventig.
top, staat ook nog op mijn verlanglijstje, proficiat met de aanwinst
Feli zeer mooi klokje(tu)
Van harte, die zie je niet veel.
erg mooi! van harte gefeliciteerd
Yep, dit zijn leuke horloges! :~
(tu)
Gefeliciteerd, apart kleurtje (tu)
mooie vintage !
Mooi opvallend horloge.(tu)
Gefeliciteerd met de (destijds kleinste in diameter) flyback chronograph die er bestond.
Wel ‘jammer’ van de aftermarket wijzerplaat en niet originele uur- en minutenwijzer. Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van de ‘vintage-watch-company’, hadden ze daar nog wat over te melden? Was de prijs er ook naar?
– moved topic –
gefeliciteerd, vind het zelf ook een mooi model heb een seiko bullshead uit mijn geboorte jaar.
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzz-3J6-BFQ2On5J7pvqTUDP5NPk9dXjVQaW06AkweoE2XKMd0UQ
Bull HEAD!!!
Een killer Twan, geniet er van (tu)
Gr. Roel
+1
Gefeliciteerd met de (destijds kleinste in
diameter) flyback chronograph die er bestond.
Wel ‘jammer’ van de aftermarket wijzerplaat en
niet originele uur- en minutenwijzer. Ik ben
persoonlijk niet zo’n fan van de
’vintage-watch-company’, hadden ze daar nog wat
over te melden? Was de prijs er ook naar?
Beste Ernst. Ik viel op de look. Besefte zelf dat het om een aftermarket ging. Combi van old meets new. Ik heb er niet voor betaald wat ze vroegen. Ze zullen beseft hebben dat ze de vraagprijs niet konden waarmaken. Ik ben er blij mee zoals ie is.
Gr. Toin