Deze is wel erg mooi!

De laatste tijd loop ik totaal niet warm voor horloges. Ik heb zo veel gehad en ben momenteel verslaafd aan golf. Ik zie mezelf ook niets meer kopen op korte termijn maar de nieuwe Certina DS2 chrono vind ik wel erg mooi. Vooral de witte.


Mooie retrolook met een nieuw ETA chronometer gecertificeerd quartz uurwerk. Soory voor de automaat fans. Loopt loepzuiver.


Wat vinden jullie ervan?

Helemaal mee eens Andre, automaat of quartz boeit mij ook niet zoveel.
De DS2 is helemaal top en niet zo duur, een automaat zou hem veel duurder maken.
Bij deze nul onderhoud, loopt op tijd enz.
Anders moet er een 7750 of iets dergelijks in en dan gaat hij al weer dik over de 1000 euro heen.

Absoluut 1 van de mooiere chrono’s (tu)

Die groene vind ik erg mooi!

Maar deze denk ik het mooist

Hele mooie klok idd! De witte vind ik ook het mooist, maar dat komt vooral doordat ik het zwart/rood en de zwart/groen combinaties niet mooi vind, had het liever met zwarte wijzerplaat en witte wijzers gehad.

De witte is wel mooi, misschien nog mooier met een leren race band er aan.

Die zijn idd heel mooi… (tu)

Overigens:
Ik zag de titel en Dreski en dacht voordat ik je post had gelezen,
wedden dat het over deze gaat: http://www.ebay.com/itm/CASIO-G-SHOCK-30th-Anniversary-1-000-Limited-Edition-MTG-S1030BD-1AJR-SOLAR-R-/191008991492?pt=Wristwatches&hash=item2c7905e904

Maar niet dus, sorry voor deze off-topic maar je bracht me eerder van de week
zelf op het idee om eens wat meer te gaan lezen over de analoge techniek van Casio en man man ik ben onder de indruk, ook vwb. de prijzen… :wink:

mvg

zien er niet verkeerd uit, maar zoals je al zegt… quartz… niks mis mee, maar heeft bij mij voor zo n klok niet de voorkeur.

Verslaafd aan golf of niet. Je hebt nog steeds wel een goede smaak André
Is mooooi.

Verslaafd aan golf of niet. Je hebt nog steeds wel een goede smaak André
Is mooooi.

Niet mijn ding, maar prima om mee te golfen.

Die groene, WOW!!!

Maaruh, André? Golfen in de winter op een sompig veldje???

Gr Wouter

Toch mis ik dan wel hèt merk van golf. Je kunt alvast beginnen met de ballen zelf.

wk1 Schreef:

Die groene, WOW!!!

Maaruh, André? Golfen in de winter op een sompig
veldje???

Gr Wouter

van de week nog, de greens zijn gewoon erg goed nog! :slight_smile: :slight_smile:

frenk Schreef:

wk1 Schreef:


Die groene, WOW!!!

Maaruh, André? Golfen in de winter op een
sompig
veldje???

Gr Wouter

van de week nog, de greens zijn gewoon erg goed
nog! :slight_smile: :slight_smile:

Ja hoor het is nog prima weer. En ik draag natuurlijk een G-shock als ik golf. Niks tegen Rolex hoor maar g-shock is natuurlijk het ideale golf horloge. Kijk maar niet gek op als binnen een paar jaar de PGA tour gesponsord wordt door Casio. :wink:

wk1 Schreef:

Die groene, WOW!!!

Maaruh, André? Golfen in de winter op een sompig
veldje???

Gr Wouter

ja man, doe t lekker als de zwitserse boeren v vroeger. zomerse maanden lekker op grasvelde vertoeven en winterse maanden met klokjes bezig zijn. :+

Bijzonder fraaie horloge. Vooral die met de groene wijzers. :~
Bedankt, het wensenlijstje is weer ietsje langer. :sunglasses:

Mooie klokken! Certina blijft goed bezig!