Tsja…
Mijn AP is de deur uit, maar een Cartier lonkt wel weer…
Ik wil iets wat ik lekker casual kan dragen. Het liefst iets wat lekker te combineren is met armbandjes (ja ja het is echt waar) aan (de andere) pols. Denk hierbij aan:
Voorkeur gaat dan ook uit naar staal, aangezien ik A) al een gouden Cartier Vendome heb, en B) goud toch minder casual is. Echt gewoon lekker iets wat dagelijks draagbaar is. Ik zit bijvoorbeeld zelf te denken aan een Cartier Tank Solo of een Tank Must. Ik ben zelfs al in gesprek over een Tank Solo, maar misschien vind ik het wel fijn om een beetje af te wisselen en zoek ik naar twee horloges.
Ik sta dus zeker open voor input haha
Ik vind een Basculante bijvoorbeeld echt focking gaaf maar volgens mij reizen die echt de pan uit op het moment qua .
Mijn horloges draag ik graag op leer, dus een stalen band is zeker niet verplicht. Bandjes koop ik sowieso nieuw en ook lekker veel nato straps afwisselen in kleuren lijkt mij erg leuk.
Aangezien ik het lekker makkelijk vind zou ik graag een quartz uurwerk willen hebben. Voorkeur voor een bekende verkopende partij, maar een gewaardeerd forumlid heeft vast ook goede koffie
Dus ja, wat hebben we dan allemaal? Weten jullie een mooi adresje waar toevallig een Basculante staat haha? Zeggen jullie van “Joh dikke kutkat, als ik dit zo lees moet je echt een {noem merk/model} hebben!”