Deze kende ik nog niet 🤣

Zo af en toe struin ik Chrono24 op zoek naar de volgende aankoop.

Nu ben ik recentelijk gecharmeerd geraakt door de Longines Legend Diver.

Blijkbaar maken ze bij Longines nogal slechte horlogedozen als je onderstaande verkoper moet geloven…. :joy:

Heb veel bllsht gehoord in mijn leven maar deze staat toch wel in de top 10 nu.

Horloge staat geadverteerd voor een stevige prijs met als staat: Nieuw & Ongedragen

Foto bij advertentie:

Dit staat er in de beschrijving:

Volgens mij klopt dit niet helemaal,
het kan aan mij liggen hoor. Maar ik gok dat dit niet geval is

Zou iemand hier nou echt intrappen?

Wat een grappenmaker op chrono

Ik wil dit soort gedrag niet promoten en mag volgens mij de link ook niet plaatsen naar de advertentie.
*kleine hint er staan er maar 5 te koop in Nederland dus als je zelf wil kijken hoef je niet echt speuren….

7 likes

Ik ook en daarom heb ik rimpels maar toch ben ik nog zo goed als nieuw :ok_hand:

5 likes

Echt te gek. Gelukkig heb je kopersgarantie bij Chrono24 want niet iedereen kijkt even goed :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Misschien een typefoutje: ā€œfrom sitting ON the watchboxā€ :wink:

1 like

Misschien heeft hij met doos en al een treinongeluk gehad.

Ook bijzonder dat de stalen band tot 30bar kan. De meeste stalen banden halen dat niet. :upside_down_face:

IMG_3867

3 likes

Stenen doosje?

1 like

Papa van Cameron Freye?

1 like

Moet je iets verder varen en daar je horloge in het water smijten :laughing: Op metafysisch vlak ben ik het overigens volledig met deze observatie eens :upside_down_face:

2 likes

Haha ja, snap ik.

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het gek vind dat er een specifieke dieptenotering op een stalen band staat. Die band overleeft 60bar (en veel meer) ook op zijn sokken.

2 likes

I know :wink:

3 likes

Ik heb zelf een keer een ongedragen horloge gekocht met krassen op de sluiting. 2 dagen gebaald, tot ik er achter kwam dat er nog een stukje plastic op de sluiting zat, waardoor het leek dat er krassen op zaten, koekoek…Smile weer terug op mijn gezicht :slight_smile:

3 likes