Deze mag nooit weg...

Ik ben heel benieuwd welk horloge uit jullie verzameling echt nooit weg mag. Ik doe de kick off door het mijne te showen. Een op het oog helemaal niet speciale Longines quartz uit '94. Weinig gedragen want hij zit net niet perfect. Maar voor mij is deze heilig omdat dit het horloge was dat ik kreeg van mijn ouders voor mijn eindexamen. Zelf uitgezocht en op hun verzoek voorzien van een gravering in de caseback. Ik heb het gedragen op voor mij bijzondere momenten zoals mijn huwelijk. Het is een talisman met wijzertjes. Wie volgt?!

56 likes

Ik heb er meerdere. Zijn van mijn vader en opa geweest. Doe ik uiteraard nooit weg.

40 likes

Mooi man! Fijne horloges…

1 like

XEMEX

Gekocht na de verkoop van mijn bedrijf

14 likes

Mooi verhaal!

1 like

14 likes

Deze twee gaan echt nooit meer weg :slight_smile:

42 likes

28 likes

Deze gaat nooit meer weg uit mijn persoonlijke collectie :sunglasses:

25 likes

12 likes

Deze Air King. Eentje uit het eerste productiejaar 2016. Daarbij ook nog uit oktober! En daarmee exact van het geboortejaar en maand van mijn oudste zoon. Daardoor voor mij onmisbaar…en de wens om later door te geven aan hem.

Ik weet nog dat ik hem kocht in 2016! En iedereen er van walgde! Wat kan er veranderen in een paar jaar tijd

41 likes

Mijn Oris mag nooit weg, dat komt omdat mijn vader in het buitenland woont en hij heeft ook een big crown pointer date. Zo hebben we ondanks de afstand tussen ons toch een bindende factor.

28 likes

Ralph, je Eterna sonic moet hier tussen
liggen…

3 likes

12 jaar oud inmiddels en nog steeds veelste blij mee

10 likes

Mooie klok.

Ja deze twee gaan ook nooit weg. Maar dat spreekt mijns inziens voor zich.

Van mijn beide opa’s geweest

30 likes


Deze gehad voor mijn 50 ste verjaardag die gaat nooit meer weg

18 likes

Deze Portugieser; gekocht ter ere van de zwangerschap van m’n oudste kindje, om de pols gehad bij de geboorte van m’n beide kindjes :slight_smile:

23 likes

Met al mijn hobby’s vind ik dit een gevaarlijke uitspraak hahaha. Maar hoe ik er nu tegen aan kijk gaan de volgende drie niet de collectie uit. Niet omdat ze een emotionele waarde hebben, maar gewoon puur, omdat ik van alle drie de horloges zo ontzettend geniet.

31 likes

Zeg nooit nooit, maar dit is toch een blijvertje.

30 likes