Ik weet het niet ,maar een verzameling is toch een reflectie van de persoon?
Deze meneer gelooft niet in redundancy…hmm
Shoot u maar met jullie gedachten daar over
Review van een serieuze collectie.
Ik weet het niet ,maar een verzameling is toch een reflectie van de persoon?
Deze meneer gelooft niet in redundancy…hmm
Shoot u maar met jullie gedachten daar over
Review van een serieuze collectie.
Leuk om even te zien
Al hoef ik er geen honderden afleveringen van te zien, ik vind het wel interessante filmpjes. Ik denk dat je bedoelt te zeggen dat er niets mis is met overlapping en dat spreiding geen doel hoeft te zijn, en er niets mis zou zijn met bv een collectie van 10 of 14 Speedmasters of van 12 Rolexen Submariner, als dat je ding is. Maar dat zegt deze Christian ook niet. Hij deelt alleen zijn visie bedoeld als een keuvelige borrelpraat (zie vanaf 12min33 filmpje 1). En het zet je aan het denken, het maakt niet uit wat voor soort collectie je hebt, hoe groot, of in welke prijsklasse. Ikzelf heb bv helemaal geen probleem met een flinke spreiding in “level” of prijsniveau.
Het blijft natuurlijk wel een monoloog, het wordt pas interessant als je tegengas zou geven, het wel leuk zijn om met een biertje in discussie te gaan met hem.
Maar die collecties. Na dat eerste filmpje is die tweede collectie wel helemáál gruwelijk zeg. Grappig om tussen al dat high end geweld van AP, Lange, JLC (Tourbillion)
die ene Seiko SKX te zien. Het wordt vaak gezegd dat je SKX in dure collecties kunt vinden, dit is zo’n voorbeeld.