Kenners,
Een vriendin van me is op zoek naar een Must de Cartier tank met witte wijzerplaat, niet champagne.
Nu is ze deze tegengekomen en overweegt die aan te schaffen.
https://www.vestiairecollective.com/women-accessories/watches/cartier/gold-gold-plated-tank-must-cartier-watch-16289365.shtml
Ze heeft weinig verstand van horloges en vraagt zich af of die het geld waar is.
Kunnen jullie je licht er eens over laten schijnen?
1 like
De prijs is ongeveer 1000 Euro te hoog.
7 likes
Als je veel waar voor je geld zoekt ben je sowieso bij Cartier aan t verkeerde adres
2 likes
Vanwege de staat Han, of is een Must sowieso veel minder waard?
1 like
Dit is gewoon een jonge vrouw die een Cartier tank wil. Die wil natuurlijk niet teveel betalen, maar een Cartier moet het wel worden.
2 likes
Ik ken de aanbieder niet, maar als die legitiem
is, vind ik de prijs realistisch voor een gouden Cartier tank.
Beide, maar deze ziet er ook niet fris meer uit. Ik zie de plating doorschijnen bij de lugs en de horizontale balkjes boven en onder het glas horen strak geborsteld te zijn.
Dan kan ze beter voor minder een echte Tank kopen en wegblijven van die ouwe plated Must de meuk.
Ik heb 1490 piekeronies betaald voor de WSTA0028.
10 likes
Ah, dan is het inderdaad wat hoog geprijsd. Dat wist ik niet. Bedankt voor de correctie
2 likes
HorloG
27 juni 2021 om 15:06
10
Ik heb er legio verkocht voor 500-700, maar ze zitten geloof ik wel wat in de lift.
Jurk:
Lekker is die hè
Ja, prachtige dresshorloge, past overal bij.
Casual, chic, slutty, niks is hem te gek.
4 likes
Ik zou zelf liever bij diverse juweliers gaan rondkijken en informeren. Bijv. een rondje Maastricht. Wie weet wat ze tegenkomt. Altijd goed om rond te kijken en te passen.
Jrdn
27 juni 2021 om 21:37
15
Woont die vriendin in de UK? Want daar liggen de prijzen nog net een tandje hoger dan hier. Die Engelse zijn gek op luxe horloges.
Ze zijn wel prachtig. Deze is van mijn vrouw.
En mag het niet verkopen.
Jezus, voor die prijs zou ik niet zo zeiken als mijn vriendin hem zou slopen
Welke handelaar? Ik wil er ook wel vijf voor die prijs.
Garfield:
Welke handelaar?
None of your business, ga maar naar AVW.
2 likes