Deze....of toch deze

Beste forumers,

Ik zit me de laatste paar weken toch een partij te dubben…
Ik was er vast van overtuigd dat de volgende een Speedmaster prof ging worden. Echter…ik was al eens gevallen voor de nieuwe aqua terra maar ben toen toch voor de “oude” gegaan die ik overigens nog altijd met veel plezier draag.

Ik twijfel dus tussen deze:

en deze:

Nu heb ik 1 aqua terra’s en een seamaster dus je zou zeggen dat dat een Speedmaster de meest logische keus is, maar toch…

De Speedmaster heeft een mooie sportieve uitstraling, is een klassieker; de Aqua Terra heeft een schitterende wijzerplaat met werkelijk belachelijk mooie indexen…ik weet het pvd niet…wat zeggen jullie?

gr.Joep

joepb Schreef:

De Speedmaster heeft een mooie sportieve
uitstraling, is een klassieker

Hiermee heb je al antwoord op je eigen vraag gegeven :wink:

Zeker als je al een AT hebt :smiley:

De speedy is natuurlijk een echte klassieker. Niet zo geschikt voor gebruik voor alledag als de AT en seamaster. Ik zou voor de Speedy gaan, puur omdat ik deze zelf mooier vind en ook omdat je kunt afwisselen.

Succes met je keuze, die uberhaupt niet slecht kan zijn (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

ik zou voor de speedmaster gaan …patries voor de aqua terra …succes :wink: (tu)

Ik zeg: Speedy. Maar ja… 't zijn jouw centen. :wink:

Aqua terra, geen enkele twijfel.

Mijn beste,

Ja ook ik zou de Aqua Terra kiezen.
Ik vind deze Omega zó waanzinnig mooi!!

Succes met je uiteindelijke keuze.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

aqua terra

Een ander merk? :smiley:

Mooier dan je Aqua Terra Chrono heeft Omega ze niet (op enkele DeVille’s na dan. IMHO that is…

Hoe ziet je huidige AT eruit?

Ik snap jouw dilemma wel… heb meer dan 1 SMP. En toch blijf ik er op terugkomen.

seamaster

Ik zou niet twijfelen… ik ging 100% voor de Speedmaster. Een enorm hoog klassiekergehalte.

De aqua terra vind ik persoonlijk een beetje te arty farty.

Wat kost een AT tegenwoordig nog? Staal op staal dan hè

Persoonlijk vind ik deze ook erg mooi:
http://www.omegawatches.com/fileadmin/images/watches/additional/43133412103001-40.jpg

Wellicht is de keuze zo makkelijker… :wink:

De AT! Die plaat :}
Past bovendien goed in je collectie.
De Speedmaster kan altijd nog.

Hmmm, lastig want het zijn beide niet horloges die direct op mijn lijstje staan. Als ik echt moet kiezen dan zou ik voor de Speedmaster gaan. Mede omdat het gewoon een icoon is.

Is appels met peren vergelijken. Beide zijn ontwapenend mooi en hebben hun eigen purpose.

Veel suc6 met het kiezen. Alhoewel kiezen is altijd verliezen en geen keuze maken is ook een keuze.:#:)-D

Groeten, René

Mijn persoonlijke keuze zou de Speedmaster zijn: mijn absolute favoriet. Hoop ooit nog eens zo’n horloge te kopen. Pracht klok!!

Voordeel: je kan ermee naar de maan :wink:

De wijzerplaat van de Aqua Terra vind ik erg mooi, maar ook ik zou voor de Speedy gaan. Een ware klassieker! (tu)
Volgens mij verlenen ze zich allebei uitstekend voor bandenwissels, dus dat is ook leuk.

Bidle Schreef:

Hmmm, lastig want het zijn beide niet horloges die
direct op mijn lijstje staan. Als ik echt moet
kiezen dan zou ik voor de Speedmaster gaan. Mede
omdat het gewoon een icoon is.

Laat dat duidelijk zijn. Speedy Rulezz!
:)-D:)-D