Ik zit me de laatste paar weken toch een partij te dubben…
Ik was er vast van overtuigd dat de volgende een Speedmaster prof ging worden. Echter…ik was al eens gevallen voor de nieuwe aqua terra maar ben toen toch voor de “oude” gegaan die ik overigens nog altijd met veel plezier draag.
Ik twijfel dus tussen deze:
en deze:
Nu heb ik 1 aqua terra’s en een seamaster dus je zou zeggen dat dat een Speedmaster de meest logische keus is, maar toch…
De Speedmaster heeft een mooie sportieve uitstraling, is een klassieker; de Aqua Terra heeft een schitterende wijzerplaat met werkelijk belachelijk mooie indexen…ik weet het pvd niet…wat zeggen jullie?
De speedy is natuurlijk een echte klassieker. Niet zo geschikt voor gebruik voor alledag als de AT en seamaster. Ik zou voor de Speedy gaan, puur omdat ik deze zelf mooier vind en ook omdat je kunt afwisselen.
Succes met je keuze, die uberhaupt niet slecht kan zijn (tu)
Hmmm, lastig want het zijn beide niet horloges die direct op mijn lijstje staan. Als ik echt moet kiezen dan zou ik voor de Speedmaster gaan. Mede omdat het gewoon een icoon is.
De wijzerplaat van de Aqua Terra vind ik erg mooi, maar ook ik zou voor de Speedy gaan. Een ware klassieker! (tu)
Volgens mij verlenen ze zich allebei uitstekend voor bandenwissels, dus dat is ook leuk.
Hmmm, lastig want het zijn beide niet horloges die
direct op mijn lijstje staan. Als ik echt moet
kiezen dan zou ik voor de Speedmaster gaan. Mede
omdat het gewoon een icoon is.