Op Ebay vond ik deze:
Ziet er erg goed uit en ik ben benieuwd waar die gaat eindigen. Iets voor jantjevlaam?
Op Ebay vond ik deze:
Ziet er erg goed uit en ik ben benieuwd waar die gaat eindigen. Iets voor jantjevlaam?
Deze aanbieder heeft nog meer fraaie exemplaren in zijn eBay shop.
Wat mij opvalt is dat ze er allemaal, hoe oud ze ook zijn, helemaal echt als nieuw uitzien.
Is hier nu zoveel aan gesleuteld of ‘opgewerkt’? Je ziet het wel vaker.
Ik vraag me altijd af hoe het komt dat de tand des tijds hier geen vat op lijkt te hebben gehad.
Hij biedt bv onderstaande Seamaster 300 aan, met volgens de advertentie nalichtende dial en wijzers. Dat zou bij het originele tritium toch niet meer het geval wezen lijkt me.
Volgens mij in elk geval een nieuwe dial en wijzers.
Maar ik ben geen vintage expert.
Dat is inderdaad een hele gerechtvaardigde vraag. Ik vind de oudere horloges wat dat betreft toch wat verdacht, het kan eigenlijk niet, zonder allerlei kunstgrepen.
Maar ze zijn wel mooi:)
Dat is inderdaad een hele gerechtvaardigde vraag.
Ik vind de oudere horloges wat dat betreft toch
wat verdacht, het kan eigenlijk niet, zonder
allerlei kunstgrepen.
Maar ze zijn wel mooi:)
Ze zijn wel mooi, maar toch iets te ‘clean’. Een vintage mag er ook wel een beetje als zodanig uitzien, vind ik.
Het is inderdaad een mooi exemplaar, maar niet de goede kleurstelling.
De Seamaster 300 is wel verdomd mooi!!! Te mooi voor een horloge uit 1968, maar goed, dat is nu eenmaal met de Seamaster 300. Een echt origineel exemplaar is zoeken naar een speld in een hooiberg.
De prijs is…
-goed
-te duur
-redelijk
…?
Moeilijk te zeggen, er zijn nog bijna 2 dagen te gaan. Hij is wel in goede conditie en 15-1600 is dan normaal. Ik heb wel eens mindere exemplaren voorbij zien gaan voor rond de 800.
En of die er mag wezen zeg… Volgens mij heeft er een forumlid een nog mooiere met lichtblauwe plaat…
Die is al besproken!!!
Ohw ok. Deze gaat trouwens veel opleveren zeg. Kon er tijd geleden nog een op MP kopen voor veel minder.
Ja, ik had er via een duitse site 1 voor 800. Maar die had een blauwe plaat, is niet mijn kleur.
Dat is nou een mooie prijs. Staat ook een mooie chronostop op mp trouwens.
Heb alleen al teveel uitgegeven dus wordt m nie voor mij.
Ik ken het, vandaag toch weer een blauwe submarine gekocht ondanks mijn 3e voornemen voorlopig niets meer te kopen. Ach ja, was maar 150 dollar.
Wat voor submarine?? foto’s 
Mooi hoor…En voor die 150 dollar ziet het er uit als goede kwaliteit.
Ja, zit te twijfelen tussen een Tudor en een Rolex. Ik heb liever een Rolex, maar die is er alleen in het wit goud in de kleurstelling waarin ik hem wil hebben. De Tudor is er wel in de goede kleur, maar ja, dat is net geen Rolex.
Met deze sub kan ik kijken of ik het iets vindt.
Dan kan ik gaan sparen voor een Tudor of nog langer sparen als ik voor de Rolex ga. Wellicht een gemodde, Stalen Rolex met blauwe dial en bezel.
(meer hierover in het blauwe dial sub topic).
Dat is nou een mooie prijs. Staat ook een mooie
chronostop op mp trouwens.
Even gekeken. Tot nu toe staan de biedingen op 700. Als hij echt goed is, is het een koopje voor dat geld! Het kan nog wel 500 doorstijgen - en dan is 'ie nog niets te duur; bij Brocantique staat (stond?) er eentje voor 1500 en bij Ferrie eentje voor 1800…
Menno
Ja inderdaad. Mooi ding hoor.
Denk wel dat ie nog iets stijgt.