Deze Omega

Is erg duur.
http://cgi.ebay.nl/OMEGA-SPEEDMASTER-321-MILITARY-PERUVIAN-AIR-FORCE-FAP_W0QQitemZ120206003504QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item120206003504&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Is dat alleen omdat er FAP op de achterkant staat.
Ik heb goedkopere Pre-Moon`s gezien.
Wat is er zo bijzonder aan die FAP opdruk…

Het is een vroeg (en mooi) model maar of dit inderdaad een normale prijs is weet ik ook niet. Is wel veel ja.

LoL Tja wat is er nu bijzonder aan fappen?

Mischien omdat het achterstevoren staat; Peruvian Airforce = P.A.F :smiley:
Alle gekheid op een stokkie er is toch wel iets speciaals aan dit horloge check de volgende link maar eens is geen omega maar wel een ander bekend merk!!
F.a.p. staat voor: FUERZA AEREA PERU = AIR FORCE PERU

http://www.thewatchcollectors.com/produits.php?langue=dutch&cle_menus=1186151526&cle_data=1593&index=20

Aviator

Authentieke (en dus aantoonbare) FAP zijn zeldzaam en zeer gewild bij de hardcore verzamelaars. Dit ook nog in combinatie met het CK 2998 nummer van de Speedy (en met de authentiek dauphine wijzers) rechtvaardigt wat mij betreft de prijs.

Ik had trouwens nog nooit eerder een 1035 band gezien. Ik denk overigens dat de band uit een latere periode is (er staat 68 in gedrukt) terwijl de CK2998-6 op z’n laatst uit '63 of (met wurgen) '64 is, toch???

En de kroon is vervangen door een later exemplaar, denk ik met stellige zekerheid.

Verder blijft het een feit dat je een nieuwe Speedy koopt voor E 1850,- … :slight_smile:

Krabong Schreef:

Authentieke (en dus aantoonbare) FAP zijn zeldzaam
en zeer gewild bij de hardcore verzamelaars. Dit
ook nog in combinatie met het CK 2998 nummer van
de Speedy (en met de authentiek dauphine wijzers)
rechtvaardigt wat mij betreft de prijs.

Ik had trouwens nog nooit eerder een 1035 band
gezien. Ik denk overigens dat de band uit een
latere periode is (er staat 68 in gedrukt) terwijl
de CK2998-6 op z’n laatst uit '63 of (met wurgen)
'64 is, toch???

En de kroon is vervangen door een later exemplaar,
denk ik met stellige zekerheid.

Verder blijft het een feit dat je een nieuwe
Speedy koopt voor E 1850,- … :slight_smile:

Waarom nieuw kopen als er oud, gebruikt en verkleurd op de markt is…? :slight_smile: