Volgens de advertentie komt deze uit de periode 1990-2000 maar op de foti heeft deze een rode rotor. Die zijn volgens mij van na eind 2002, zou best kunnen dt ik dat hier ergens heb gelezen .
Daarbij heb ik volgens mij nog nooit een Oris Dial met zowel arabische als romeinse cijfers gezien.
Klopt mijn vermoeden dat er met dit horloge wat mis is?
Omdat ik de dial niet vertrouwde heb ik een foto naar Oris verstuurd. Hieronder het antwoord, dit heb ik ook naar Catawiki doorgestuurd maar tot op heden zonder antwoord.
Dear mr Schrok,
thanks for the pictures, we have checked and never seen an Oris with that dial.
Ik had Catawiki het antwoord van de fabrikant doorgestuurd maar de enige reactie is dat als ik de koper van het horloge ben ik een dispuut kan laten aanmaken. Actie van hun kant om de koper te beschermen door voor einde veiling het kavel terug te nemen of na verkoop contact op te nemen ment koper en verkoper om transactie ongedaan te maken wordt niet ondernomen. Denk dat ze de provisie toch belangrijker vinden.
Staat er weer 1 op Catawiki, volgens de beschrijving +/- 2010, maar heeft geen rode rotor heel ff googelen en je komt uit op laat jaren 90. Ziet er verder wel oke uit maar beschrijving jaartal klopt echt niet.