Deze staat op mijn verlanglijstje

:slight_smile: deze panerai met power reserve indicator is voorlopig mijn droomhorloge,
vorig jaar kon ik deze aanschaffen voor 2000 euro (occasion compleet met alle papers en box) maar de voorgestelde betalingsregeling vond helaas geen doorgang :frowning: (nog steeds een vriendin van mij :slight_smile: ) Maar als ik het complete bedrag bij elkaar heb is ie voor mij,DUS heel hard aan het sparen:D

Ik heb ook zoveel droomhorloges…iedereen hier denk ik.
Werken…werken…werken als een paard,en je zult weldra je droom in vervulling zien gaan.(hmm…wat doet die vriendin daar trouwens mee te maken? )
Aja, mooi uurwerk trouwens…

:smiley: is gewoon een hele goede vriendin van mij heeft aardige collectie overigens,breitling ,panerai,tag heuer ,rolex en iwc,mede door haar is aantal jaren geleden de verdiepte interesse ontstaan voor horloges.:slight_smile:

Ben niet echt een Panerai kenner maar volgens mij is 2000 euro ook wel een zeer scherpe prijs voor dit horloge.

:wink: ze gunt hem dan ook aan me :+

ms630 Schreef:

:wink: ze gunt hem dan ook aan me :+

Koesteren zo’n vriendin… :~

(tu):slight_smile:

Magge we het adresje van die vriendin ? :smiley: :wink: :wink:

PS: Ik heb wel een vrouw, maar vrienden kan je nooit genoeg hebben. :smiley:

En vriendinnen ook niet!!!

Suc6! Ik mis alleen de sandwich dial, transparante bodem en heb het niet zo op loepjes.

Momenteel staat de PAM328 op 't lijstje. Die komt het dichts bij wat ik leuk vind. Zou een gangreserve nog wel fijn vinden (zonder GMT) en zou graag die schroeven zien om de band vast te zetten. Maar bij de 1950 kast horen (helaas) pinnen.