Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd

Ik zag dat een topic gesloten was. Prima, geen probleem. Maar ik zie dat eigenlijk ook ieder bericht behalve dat van de TS is verwijderd. Kijk ik fout of is inderdaad de hele draad verdwenen? Zo ja, dan gaat dat mij als beleid wat ver…

Alle reacties zijn idd in rook opgegaan!

Ach mijnheer Trapman sputtert nog wat na in een Off topic rubriek, Rene84 heet inmiddels Roel85 en ieder gaat weer zijns weegs :grinning:

Denk dat de vraag van de TS is, of dit nieuw beleid is. Die vraag is nog niet beantwoord. Het lijkt me gepast als een van de moderatoren antwoord.
Zo doet het me een beetje denken aan van die foto’s van Chineze of Noord-Koreaanse overheden, waar onwelgevalige (ex-)leden uit zijn weg ge-photoshopped.

Zou ook gewoon een foutje kunnen zijn hè?
Wellicht is het verplaatsen naar “ervaringen met” niet helemaal goed gegaan.
372

Natuurlijk zou dat kunnen! Eigenlijk ga ik daar bijna vanuit. Maar we weten het pas zeker als een moderator het even toelicht.

Het is hier wel eerder gebeurt dat topics die uit de hand liepen in hun geheel zijn verwijderd. Zo ongewoon is het dus niet.

Ik zie dat dat @mcfr in het bedoelde topic heeft ingegrepen. Hij wil vast toelichten waarom.

Het is geen fout. Er staat al een topic in ervaring met. Dus in algemeen is eigenlijk overbodig. En het liep behoorlijk uit de hand. Dat gaat hier ook gebeuren dus deze gaat ook dicht. En het off topic draadje word ook opgeschoond.

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.