Deze vergelijking

Slaat helemaal nergens op.

1 like

Want? Jij hebt andere cijfers?

1 like

‘Patak Philippe’


3 likes

Volgens mij is een applewatch een mobiele telefoon om je pols en het ander een instrument dat enkel de tijd aangeeft. Beide zijn een werkelijk fantastische uitvinding maar niet echt vergelijkbaar.

Typisch gevalletje Apples met peren vergelijken

6 likes

De cijfers.

Toch neemt de Apple Watch in veel gevallen de plek in van een horloge.

Je kan het ook positief zien. Misschien dat mensen wel overstappen naar een ‘echte’ na verloop van tijd. Jongeren dragen sowieso bijna geen horloge meer. Mijn kinderen zijn Ă©Ă©n van de weinigen in hun klas die er 1 dragen. Aangestoken door vaders natuurlijk :wink:

Twijfel er niet over dat smartwatches de overhand hebben/gaan krijgen. Horloges zullen toch altijd wel blijven en je wordt alleen maar unieker.

1 like

Patat Philippe.

Heerlijke Franse frietjes met een gebonden saus van zure mayonaise
en een frisse salade met bladgoud snippertjes.

7 likes

Mijn eerlijke mening? Liever dat mensen een Apple Watch dragen dan helemaal geen horloge.

Al moet ik er niet aan denken (ik hoef niet ieder moment te zien wat voor emailtjes er binnen komen), ik vind het mooier dan dat ze steeds hun telefoon uit de zak halen, en afgeleid worden, om de tijd te checken.

1 like

De verkoop van een apple watch van een paar honderd vergelijken met een Rolex? Tjee. :face_with_monocle::thinking::flushed:

1 like

Mee eens, helemaal niets mis met een applewatch oid. Superhandig lijkt me!

Het is inderdaad een beetje een tendentieuze vergelijking, vooral vanwege de foto :wink:

Maar ik denk dat de doelgroep van de Apple Watch sowieso geen Rolex (Daytona of anders) had gekocht.

2 likes

Welnee. Heel klein schermpje, practisch onbruikbaar volgens mij.

1 like

m’n broertje regelt er de muziek mee op feestjes? Best handig


Een telefoon kan dus ook.

1 like

Ik zou er tureluurs van worden. Maar ik ben blijkbaar oud. :grinning:

1 like

Nee hoor, van mij hoeft het ook echt niet. Ten eerste vind ik het gewoon lelijk en ten tweede ben ik al veel te bereikbaar met mijn telefoon, nu ook nog een smartwatch erbij zou wel iets teveel van het goede zijn.

Ik zie trouwens ook veel mensen met een “hybrid” lopen, ziet eruit als een normaal horloge maat trilt wel als er e-mails etc binnen komen. Van mij hoeft het allemaal niet.

2 likes

De grootst mogelijke onzin is dat apparaat en volledig overbodig. Hetzelfde als een polshorloge en zakhorloge tegelijk dragen. Om lekker belangrijk te lijken


1 like

Voor ons is dat overbodig inderdaad, omdat wij nog van de “unconnected” generatie zijn. Maar onze kleinkinderen kunnen zich straks waarschijnlijk niet meer voorstellen dat wij een horloge om hadden waarmee je alleen kon zien hoe laat het was.
Ik zie bij de “30 minners” bij ons op de werkvloer al dat conventionele horloges voor hen blijkbaar hebben afgedaan. Zij dragen meestal niets of een smartwatch, en zijn daar schijnbaar (nog) heel tevreden mee.

1 like

Fijn voor Apple, mijn inziens 2 verschillende markten.

2 likes

Tijdens vergaderingen is het anders behoorlijk storend. Bij elke tril kijken ze op hun smartwatch. Sommigen lezen het bericht dan ook. Nee, dan liever enkel een telefoon, die kan je in je zak laten of face-down leggen.

1 like