Deze vind ik persoonlijk ook een "bjoetie" ;)

Jammer genoeg wel quartz.
Er bestaat ook een mechanische versie, maar die wijzerplaat vind ik veel minder mooi…

Oefff Marc… dat is wel druk in dat vierkant… Zou ik irl moeten zien alvorens een mening te geven.

Heb je er zo een?

Neen, ik heb helemaal nog geen “vierkante” :frowning:

Er bestaat ook een versie zonder chronograaf, maar die vind ik dan weer voor mietjes :smiley:

En om nou zo direct zo’n dure Tag “Stiefmakkwien” te kopen…

Vierkant is toch heel speciaal imho…ik zou dat toch eens moeten uitproberen.

Marc-B1 Schreef:

Vierkant is toch heel speciaal imho…ik zou dat
toch eens moeten uitproberen.

Yep… je hebt helemaal gelijk. Maarrrr… pas zo’n vierkante maar eens even (30 minuutjes). Het staat je… of niet…

Gr. R.

Dat is voor het eerst dat ik een Tachymeter op een vierkante bezel zie. En ik moet zeggen dat ik er niet ondersteboven van ben.

Op zich kunnen vierkante horloges heel mooi zijn, maar deze is mij een beetje te druk op de vierkante meter…

Persoonlijk draag ik een vierkante variante.nl de fortis square.
Veel minder druk en toch wel stijlvoller.
Alles wat je moet hebben van een watch vind je er op terug.

Aangevreten cijfers = niet mooi.

hans

Heeft wel iets, zou toch voor de nietquartzversie gaan denk ik…

Om iets uit te proberen, daar hebben ze toch Alpha voor uitgevonden? :wink:

Ik wilde ook dit graag eens uitproberen, dus heb deze toen besteld:

Ik moet zeggen dat ik hem veel vaker draag dan ik dacht. Hij is trouwens vierkanter dan hij lijkt:

Groeten,

Martin

Ik vind 'm zeker niet lelijk. Die aangevreten cijfers vind ik geen probleem, en die vierkante tachymeter maakt 'm wel apart. Maar of ik 'm zelf zou dragen…? Voor mijn PHG (Persoonlijk Horloge Gevoel) moet een horloge toch rond zijn. :wink:

Maar over smaak valt gelukkig niet te twisten! (tu)

Ik vind hem wel mooi hoor. Ik heb ook nog geen vierkant model in de collectie.

Mijn beste,

Tja, een vierkant horloge. Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan.
In mijn optiek dient een horloge rond te zijn, althans volgens mijn “PHG” (wat een prachtige uitdrukking is dat trouwens Paul, die houden we erin!!).

Eigenlijk zou ik dit horloge in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Tag Heuer Monaco is het eerste wat in me opkomt…
Jur

Dit horloge polariseert: óf je vindt het mieters, óf je vindt het drie keer niks!

En bij de laatste hoor ik…:frowning: Het is een druk horloge door de dikke markers en cijfers. Nee, ik vind het niet mooi.

'k vind hem wel wat hebben, wel eerst passen voor de PHG :wink:

Ben nu al een tijdje aan het kijken naar de ronde versie van deze. Ben er nog niet uit of het de zwartebezel met zwarte band word, of de bruine met stalenbezel.

Eigenlijk vind ik deze beter uitgebalanceerd…

Enfin toch een klok die duidelijk op het PHG werkt ! :smiley:

MartinB Schreef:

Om iets uit te proberen, daar hebben ze toch Alpha
voor uitgevonden? :wink:

Ik wilde ook dit graag eens uitproberen, dus heb
deze toen besteld:
http://i376.photobucket.com/albums/oo208/martin_ns
pm/Alpha_pp_wrist.jpg

Ik moet zeggen dat ik hem veel vaker draag dan ik
dacht. Hij is trouwens vierkanter dan hij lijkt:

http://i376.photobucket.com/albums/oo208/martin_ns
pm/alpha_pp_back.jpg

Groeten,

Martin

Volledig akkord, Martin.
Maar mijn PHG bij dezeAlpha zit onder nul; dus dat zou geen goede of objectieve trial zijn.
Als ik een Alpha koop moet ik die ook mooi vinden en op een schaal van 0 tot 10 dus toch echt een PHG van 7 hebben :wink:

Grappig mijn PHG waarde slaat ver uit. Met andere woorden; ik vind hem erg mooi. 8)