Zo een twintig jaar geleden kocht ik een Pulsar Chrono omdat het liefde op het eerste gezicht was. Ik heb deze ook altijd gehouden en draag hem regelmatig. De tand des tijds heeft er wel voor gezorgd dat de kroon een beetje krom is maar voor de rest gaat het nog redelijk met hem.

Ik hou erg van het geel en je kunt hem op vele banden combineren.

Destijds kost hij zo een 170 gulden dus hij heeft zijn geld wel opgebracht. Ik kijk altijd eventjes bij Pulsar horloges omdat deze me zoveel plezier heeft bezorgd. De military chrono van Pulsar is ook erg leuk en ik heb vaak getwijfeld deze te kopen.

En toen kwam ik deze tegen. Een Pulsar Bullhead! Vintage look maar toch hagelnieuw zoals ik het graag zie. Ik moet me echt bedwingen omdat mijn prioriteiten even ergens anders liggen. Zodra ik wat over heb denk ik toch dat hij er aan gaat komen. De kleur van de plaat vind ik ook erg mooi. Wat vinden jullie? En dan heb ik het niet over het binnenwerk want dat is gewoon een quartz.

De gele vind ik te druk, maar de andere twee zijn erg mooi inderdaad (tu)
Ik heb geen Pulsar maar wel een leuke zomers horloge heb je!! (tu)
Overigens ook nog nooit een Pulsar gehad.
Bullhead ziet er super uit.(tu) Ik zeg “doen”!!
Gr,
L.R.
Bidle Schreef:
Ik heb geen Pulsar maar wel een leuke zomers
horloge heb je!! (tu)Overigens ook nog nooit een Pulsar gehad.
Het is ook de enige die ik ooit heb gehad maar hij blijft leuk.
Aiaiai!
[x]geschikt!
Waar is die te koop?
De gele is en blijft leuk! (tu) Die military vind ik ronduit mooi. Zelfs mooier dan die bullhead. Maar de bullhead is zeker ook niet verkeerd, hoor! 
Leuk Andre,
Ik heb eigenlijk nooit naar Pulsar gekeken maar die bullhead is toch wel mooi.
Het jeukt alweer.
Gaaf die Bullhead. Is die uit de huidige collectie? En wat kost dat dan?
Henrik Schreef:
Gaaf die Bullhead. Is die uit de huidige
collectie? En wat kost dat dan?
Volgens mij is hij van de vorige collectie en hij is hier in de aanbieding.
http://www.horlogeloods.nl/horloges/pulsar/sale/pm3015/
Houden jullie er wel een voor mij over?
leuk horloge is leuk horloge, kwarts of niet,…als je hem leuk vind en het geld ervoor over hebt kopen
zie mijn niet horlogeverzamelaars waardige champion pathfinder 
Ik heb zelf die Bullhead gehad, maar dan met zilveren wijzerplaat met grijs accenten.
Ik heb het horloge toen helemaal gepolijst omdat ik niet tevreden was over de afwerking van het RVS.
Dat was heel grof geborsteld, bijna lelijk.
In gepolijste toestand was het wel een gaaf horloge, alleen de band zat echt niet oke.
Maar dat laatste lag waarschijnlijk aan mijn pols, hij zat of te klein en anders te groot.
Overigens is de kast scheef oplopen, d.w.z. dat hij aan de zijde van de kroon hoger is dan aan de overliggende zijde.
Hij ligt dus een soort van scheef op je pols zodat de wijzerplaat naar je toe gericht is onder een lichte hoek.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groeten,
Marijn
Zwaar onderschat dat Pulsar, goed dat het hier onder de aandacht wordt gebracht. Ik zie er veel te weinig over op dit forum. Dus mensen, verdiep je in het merk! Veel leuke modellen en de kwaliteit is ook prima(tu)
Erg gaaf met dat geel. Blijf ik een leuke klok vinden. Als je deze weg doet dan hoor ik het wel;)
Die gele is gaaf ik heb drie van die kanaries
een seiko
een Gul
en een citizen.
Geel ligt me dus wel 
Ik zag dat de voorraad bullhead’s al op was
Pracht klok de gele zouden ze nog te krijgen zijn ,weet je ook welk type het is had er zelf wel zin in.
eric128 Schreef:
Ik zag dat de voorraad bullhead’s al op was
Er zijn ook zwarte beschikbaar.
http://www.horlogeloods.nl/horloges/heren/pulsar/sale/pm3011/
[edit]de type nr’s: Pulsar PM3015 (blauw) en Pulsar PM3011 (zwart)
+1
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Ik kreeg net een mooie tip van Stecor1. Bij Lucardi.nl zijn ze in de aanbieding. 50 euro inclusief verzenden. Meteen besteld dus.
Nog bedankt Stefan. (tu)
Graag gedaan Andre,we zien de foto`s t.zt.
Mvg
Stefan