Deze VOSTOK horloge's zien er heel aardig uit, maar

L.s.,

Deze VOSTOK horloge’s zien er heel aardig uit. Het is natuurlijk heel wat anders als de bekende merken die hier voor bij komen. Is dit in de cat. leuk voor even, op de kermis gewonnen, en…

Voor de prijs 142 euro smoelt het goed, wat is uwes mening…

Dit is de N1 toch?

Ik vond de kast nogal ‘lomp’, de draairing nogal gammel en de datumaanduiding te klein in relatie tot de rest van de wijzerplaat.

Ik heb deze en vind het veel horloge voor weinig geld:

Ik vind de kast lelijk, de wijzerplaat lelijk en de wijzers lelijk. Kortom, niks voor mij. Maar aan de andere kant ben ik het wel met Henrik eens dat je veel horloge krijgt voor (relatief) weinig geld.

…hmmmmmmmmm… ja over smaak…

Bij mij speelt de gedachte dat dit uit Rusland komt mee. Het ijzeren gordijn, USSR, hamer en sikkel (ik ben niet de N vergeten)

Dit speelt voor ook mij ook mee, en de prijsstelling nattuurlijk.

Ahum,

Het ijzeren gordijn en de USSR bestaan al een tijd niet meer, Uit Rusland komen aardig wat betaalbare goede horlogemerken, zoals Henrik al zei veel horloge voor weinig geld, maar over smaken raak je niet uit gepraat

Arjay

Ik durf rustig te beweren dat veel horloges uit Rusland een betere prijs-kwaliteitverhouding hebben dan een aantal (gerenomeerde) Zwitserse merken…

Niels

heb er zelf een (VOSTOC) . vandaag nog aan een juwelier laten zien en die dacht aan een waarde rond 500 euro ! prachtig uurwerk voor dat geld (124 euro)

Eerlijk gezegd heb ik in mijn leven een hoop horloges gezien die minder mooi waren

Ik heb helaas een slechte ervaring met Vostok. Heb begin januari 2005 een Vostok-Europe gekocht bij Russian Souvenirs. Als hij een tijdje stil heeft gestaan krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik heb nu eenmaal meerdere horloges om te dragen. IS al 2x naar Moskou teruggeweest. In totaal 16 weken kwijt geweest. Ze zeggen dat er niks aan is. Het vreemde is dat hij op moment van terugkomst loopt. Indien ik hem een tijdje niet heb gedragen krijg ik hem niet meer aan de praat. Nu ook niet. Ik heb geen zin om hem nog een keer terug te sturen naar Moskou.

Voor mij voorlopig geen Russisch horloge meer.
Indien iemand oplossing weet graag advies,

Eddie

Ook die van mij is al voor de tweede keer terug, nu weer.
Frank Spar zei dat ik ongeveer de enige was. Schijnt dat het uurwerk soms een hele flinke klap nodig heeft om goed op gang te komen.

Die van mij deed het ook slecht, terwijl ze daar zeiden dat hij prima was.
Kreeg ik hem de eerste keer terug, deed hij het maar na een uur stopte hij plotseling.
Opgewonden en nog deed hij niks.
Toen paar keer een flinke klap gegeven en hij begon weer te lopen.

Voor mij is de lol ook wel een beetje eraf.

Wat ben je van plan om hieraan te doen?

Ik heb hem nu net weer een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik hem niet opnieuw naar Moskou wil sturen. Ik ben hem in totaal al 16 weken kwijt geweest. Dit horloge heeft meer gereisd dan dat ik hem heb gedragen.
Volgens mij hapert er inderdaad iets aan deze horloges, maar willen ze het niet toegeven.

Eddie

Die van mij ligt nu nog in rusland.
Hij is nu iig terug naar de fabriek, maar hij verteld me al in de tijd dat hij hem had dat hij gewoon werkte.
Ze laten hem nu een paar weken daar. Heb hem begin oktober opgestuurd. Verwacht hem pas rond februari terug.

Ben benieuwd hoe hij reageert op jouw verhaal dat je hem niet meer wilt opsturen. Hij reageert iig altijd snel via de mail :wink:

Laat even weten hoe het afloopt.

Tom , bekijk je P mail,

Eddie

Tom , Ik heb je een PB gestuurd.

Laat me even weten of je deze hebt ontvangen?

Eddie

Heb hem ontvangen Eddie.

Was even bezig voor school :wink:

Heb je al een PM terug gestuurd.

Kun je daar trouwens geen popup van krijgen. Ik zie de helft van de tijd niet dat ik een nieuwe PB heb,.

Oke,

Maar iedereen mag gerust weten als een bep verkoper zijn verplichtingen niet nakomt, vandaar hier gereageerd.
Ik heb F Spar gevraagd om me alsnog een nieuw horloge te sturen, aangezien ik hem maar een paar keer heb gedragen en toch een aanzienlijk bedrag ervoor heb betaald. Dit wilde hij niet doen. Heb hem vervolgens een nieuw voorstel gedaan; Ik laat het horloge door een erkend horlogemaker nakijken als hij bereid is om de kosten hiervoor te vergoeden. Hier reageert hij niet op.

Misschien dat er op een andere manier eens wat druk op deze verkoper uitgeoefend moet worden?

Eddie

Ik kreeg wel 40% korting op een nieuwe Vostok of Poljot.
Zal nog lang duren denk ik…

vroeger waren de prijzen nog concurrerend, maar nu kun je net zo goed bij Poljot24.de bestellen.