Van harte welkom op het HF BABs!!!
Welkom op het forum, veel plezier!
Welkom
Welkom bij de club Babs!
Welkom hier bij HF !
Leuk verhaal mooie horloges.
Welkom
BABs, welkom op HF!
Van harte welkom Babs!
Heel herkenbaar !
Ik geniet van mijn hele collectie, goedkoop, duur, nieuw, vintage en zelfs van de quartz. Ik geniet wel anders van ieder horloge en dat maakt het ook zo mooi. Het verhaal, de historie, de techniek, de emotie en dat alles in dat unieke kleine sieraad.
Veel plezier hier. Kunnen wel wat bad ass bitch energy gebruiken hier tussen de stoffige haantjes.
Welkom op HF Babs.
Mooie horloges heb je al.
Van harte welkom, nog meer vrouwen in je kennissenkring die je warm kan maken voor dit forum?
I like your story! Welkom enne geheel correct koop een oldtimer een rolex etc en geniet van je āgeldā
Inderdaad, maar als eerste stap op het pad naar perfectie een OriĆ«nt met een āopen hartjeā cadeau krijgen van je geliefde is wel een erg goede start. Ben benieuwd naar de collectie van die geliefde .
Niet mijn allereerste, maar wel ƩƩn van mijn eerste stappen op dit glibberige pad was deze:
Een Oriƫnt Star Classic. Erg tevreden mee en draag hem meestal bij wat feestelijker gelegenheden.
Welkom hier
Welkom hier!
Leuk verhaal en mooie horloges. Welkom hier BaBs!
Welkom, leuk verhaal!
geniet van de mooie tijd hier
Welkom! Dank voor het kleine beetje balans dat je brengt, nogal een mannenoverschot hier