Deze vrouw stelt zich even voor

Horloge forum

Even voorstellen. Al maanden lees ik mee op dit forum en heb nu toch de stap genomen om als 1 van de weinige vrouwen, toch een account aan te maken.

In 4 jaar kan er veel gebeuren. Onbekend met horloges had ik 1 horloge in mijn bezit, een DKNY met een keramische band. Inmiddels heb ik een mooie collectie opgebouwd en is een nieuwe aanwinst onderweg.
Hoe komt dat dan zul je denken?

5 jaar geleden leerde ik mijn man kennen, lid van dit forum. En zo kwam ik in aanraking met de mechanische horloges. Van hem kreeg ik namelijk mijn eerste mechanische horloge met een “open hartje”. Ik was besmet!

Voeg een technische achtergrond toe en dan groeit die besmetting alleen maar meer. Ik vind het heerlijk om bijvoorbeeld te weten wat de techniek achter zo’n mechanisch horloge is. Ik schreef me dan ook in voor de DAY41, een horloge van CODE41 ontworpen door vrouwen voor vrouwen. Terwijl deze in de maak was, kwam mijn Breitling Superocean op mijn pad. Ik vond het op dat moment wel heel veel geld voor een horloge (not quite there yet). Heb toch de stap gezet en heb nooit spijt gehad.

Vorig jaar heb ik een volgende stap genomen. Ik kocht mijn eerste Rolex…. Toch wel een heel ding vond ik. Ik ging voor een kennismaking naar Schaap en Citroen en om te kijken wat de mogelijkheden waren. Aan het eind van mijn bezoek ging met een hele mooie DateJust (41), Everose naar huis. Helemaal verliefd! Wie zou dat niet zijn met zo’n mooie Sundust wijzerplaat.

Toen ik jaren geleden mijn twee-onder-een kapper zelf kocht, vond ik het heel stoer als vrouw. Met de Rolex voelde ik me toch wel een Bad Ass Bitch. Alle horloges in mijn collectie hebben een verhaal en ik vind ze allemaal bijzonder. Iemand op dit forum zei dat je je geld op de bank kunt laten staan en in waarde laten verminderen, je kunt er ook van genieten door het om je pols te dragen. Ik geniet net zo veel van mijn gele Citizen, mijn MoonSwatch als van mijn Rolex.

Ik hoop veel plezier op dit forum met andere liefhebbers te hebben door dezelfde passie te delen.

Groetjes BABs

207 likes

Leuk verhaal!
Welkom op het forum :grinning:

1 like

Welkom op HF, BABs!

1 like

Bad ass Babs! Welkom hier

1 like

Welkom Babs!
Goed verhaal, mooie collectie :ok_hand:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club BABs.

1 like

Leuk!! Welkom Babs!

1 like

Welkom! :muscle:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom Babs, goeie smaak qua horloges! Veel plezier gewenst hier op HF.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom lekker beZig Babs :ok_hand::muscle:

1 like

Welkom hier, leuk verhaal.

Ook via het forum? Was het zijn persoonlijkheid of zijn horloge? :wink:

3 likes

Welkom BaBs. Altijd goed als er ook dames aanschuiven in de mannenbolwerk :ok_hand::grin:

1 like

Welkom hier!

Echt tof dat een vrouw zich interesseert in de techniek!
Veel plezier hier en met je horloges. :blush:

1 like

Welkom hier BABs, erg leuk dat je pret hebt aan horloges!

1 like

Ik kijk altijd eerst naar een lekker kontje en dan naar de pols… :wink: :smiley:

3 likes

Welcome bitch, eh babe, eh BaBs! Gooi je er ook nog een foto in van je Breitling? We zien hier doorgaans weinig dames modellen.

2 likes

Welkom BABs!

Mooie collectie, mechanica rules!

1 like