NA - Nooit verwacht en daar is ze dan… mijn droomhorloge

Zoals ik al in een eerder bericht schreef, kwam ik in aanraking met Rolex toen we enkele jaren geleden de vestiging van Schaap en Citroen in Groningen bezochten omdat mijn man daar een Explorer II kon ophalen. Ik mocht daar toen zo’n mooie Submariner passen.

Toen de verkoper die Submariner ging ophalen, zag ik ineens een poster hangen van een roségouden Yachtmaster met zwarte band en zwarte bezel (126655). Ik was en ben er nog steeds helemaal weg van. Ik zei dan ook “Die, die op die poster, die vind ik pas echt mooi.” Waarop mijn man reageerde dat ik inderdaad wel wist wat ik uit zocht. Onbekend als wat met het merk Rolex en op dat moment dus ook geen idee van de prijs. Toen ik die hoorde, viel dat wel tegen. Zoiets is toch helemaal niet bereikbaar….

Nu, een paar jaar later, kan ik met trots zeggen dat het me gelukt is. Vorige week mocht ik bij een AD mijn droomhorloge komen halen en ook nog veel eerder dan ik had verwacht. Ik ben de trotse eigenaresse van deze Yachtmaster 40. Dit had ik eerlijk gezegd nooit durven dromen. Zo zie je maar dat je toch moet blijven dromen, want mijn droomhorloge is daar!

Het gaat nu wel erg hard met de inkomende NAs, maar tja… Door ervaring heb ik inmiddels wel geleerd dat als je de kans krijgt, je die ook moet pakken. Hier ga ik ontzettend van genieten.

210 likes

Mooi verhaal, geweldig horloge :star_struck:
Geniet van je droom!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee!

1 like

Lekker bezig Babs

1 like

Wow super, deze is wel heel mooi.:+1:

1 like

Wat een gaaf ding!!
Gefeliciteerd met je NA

1 like

Wat een knaller zeg! Prachtig horloge! Heel veel draag plezier! :ok_hand::sunglasses:

1 like

Erggggggg mooi :heart_eyes: Geniet er van :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd

1 like

Heel mooi zo op rubber :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge maarre er is foebelle

1 like

Mooi verhaal en prachtig horloge.
Geniet ervan!

1 like

The bitch is back…alive and kicking :clap:.

1 like

Prachtig! Ook mijn droomhorloge.

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

1 like

Mooi, super, gefeliciteerd! :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd!!

2 likes

Gefeliciteerd man, vraagje… wat is je polsmaat ??

3 likes