Zou dit wat zijn?
Vanaf de 23e voor 28 euri met hoogtemeter, kompas etc.

Zou dit wat zijn?
Vanaf de 23e voor 28 euri met hoogtemeter, kompas etc.

Wat denk je zelf voor 27,99?
(productie, transport, winst, garantie, winst) …pffff
Ik heb het er niet voor over 
Gelukkig ben ik niet zo gek, dat ik dit ding moet hebben 
Ik zou hem niet kopen omdat;
Op een ladder werkt de hoogtemeter niet.Als je naar beneden valt ook niet.
Op de vaalserberg van 100+ meter geeft de melding geen meerwaarde.
In een vliegtuig werkt die ook niet daar daar ongeveer dezelfde druk heerst als op de grond toch?
Aan een kompas heb je niks omdat je een TomTom hebt, en er staan borden op de weg als je in Nederland woont.
De tijd lees je af op een horloge. Dus wat blijft er over?
Als je dan toch hoog gaat en het geld hebt voor een expeditie, ga je niet een meetinstrument waar je leven van afhangt bij de lidl kopen.
Alles met een glimlach natuurlijk;). Dit bericht vernietigt zichzelf na 10 seconden.X(X(X(B)-
Wat denk je zelf voor 27,99?
(productie,
transport, winst, garantie, winst) …pffff
Wat ik zelf denk?
Ik denk: als hij het net zo goed doet als mijn hartslagmeter die ik voor die prijs 5 jaar geleden heb gekocht bij Lidl of Aldi en die het nog steeds doet dan zou ik mazzel hebben. Maar misschien had ik toen wel gewoon geluk?
brabuspower Schreef:
… Dit bericht
vernietigt zichzelf na 10 seconden.X(X(X(B)-
“Vreemd, iedere keer als ik kijk hoe laat het is, staat de wijzer anders. Volgens mij is ie kapot.”
Nou, dat duurt lang, volgens mij is ie kapot:D:D
Ik heb hem door, onderschrift is al heel ver gezakt.B)-
In een vliegtuig (even ervan uitgaan dat we een vliegtuig bedoelen waarmee je naar je vakantiebestemming vliegt en een drukcabine heeft) heeft een maximale cabine hoogte van 8000 voet ofwel bijna 2500 meter. Dit bij een vlieghoogte van max 12 kilometer (afhankelijk van het vliegtuigtype). De hoogte van het vliegtuig kan je dus binnen het vliegtuig ook met dit horloge niet meten …
Marco