Deze wil ik even delen! nieuwe aanwinst!

Vandaag is deze toegekomen; gekocht op marktplaats, zeer snel geweest want er werd hevig op geboden. Nog nooit gezien dit klokje en uiterst leuk! Daniel Perret Directime automaat; NOS; nooit gedragen. zeer bijzonder: bovenaan de uuraanduiding, daaronder de minutenaanduiding en dan onderaan de secondenaanduiding (leuk dat je dit ‘radje’ steeds ziet bewegen) weegt ook behoorlijk zwaar, kwalitatief goede stevige kast! Dit is er eentje voor de persoonlijke verzameling. iemand een idee van het binnenwerk? (Melvin? :wink: )
groeten,
Matthias

Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP

Heel mooi! Die zag ik ook en toen was ie al gereserveerd. Uurwerk zal een AS 1700/1701 zijn. Mooi kwaliteits uurwerk.

Die ziet er voor zijn leeftijd nog perfect uit!

bedankt!inderdaad ik had geluk dat ik net op de computer zat toen hij gepost werd; vond het iets speciaals dat je niet alle dagen tegenkomt :)deze zal weer enige tijd niet van de pols te slaan zijn!

Zogenaamd digitaal horloge , meestal met heel simpele uurwerkjes maar deze lijkt mij een prima kwaliteit automaat.

Leuke klok, Ziet er goed uit!

Wow, erg origineel en leuk!

Ze is prachtig en leuk dat ze hier is terechtgekomen, proficiat!
Overigens heb ik er niet op geboden maar moest me wel bedwingen :wink:

In welke prijscategorie zit dit horloge? Erg mooi en veel draagplezier!

Hoihoi,heb hem zelf 150 euro betaald,wat me eerlijk gezegd een goede koop lijkt:)

Dat is echt een mooi prijsje voor dit horloge, ik dacht dat hij wel naar
enkele honderden euro’s zou gaan stijgen gezien de mooie staat.
Dubbel mazzel dus :wink:

Dank je:) ben er zelf ook zeer tevreden mee:)

Bijzonder klokje, best mooi ook, nooit eerder gezien.
Geniet ervan (tu)

Frans53 Schreef:

Dat is echt een mooi prijsje voor dit horloge, ik
dacht dat hij wel naar
enkele honderden euro’s zou gaan stijgen gezien de
mooie staat.
Dubbel mazzel dus :wink:

Lijkt mij erg optimistisch eerlijk gezegd, voor €200+ koop je ook een horloge van Omega of ander A merk , dit soort horloges zijn zeker gewild en gezien de staat is €150 een nette prijs maar geen koopje naar mijn mening en denk dat hij zeker niet meer dan dat gaat opbrengen maar hopelijk zit ik ernaast en je hebt hoe dan ook een leuk horloge voor je verzameling.

Het is kwaliteit, zeldzaam en ziet er heel goed uit.
Imho gaat het dan al gauw naar een paar honderd euro…
Als ik al niet zoveel in mijn koffertjes had zou ik dat
er wel voor over hebben gehad :wink:

Bedankt allemaal: ik ben er zelf heel blij mee, ik zal er in elk geval mijn broek niet aan scheuren. Dit is er eentje voor in mijn koffertje! Er is nog iets speciaals onderweg,maar die post ik volgende week!

hxcmdp Schreef:

Bedankt allemaal: ik ben er zelf heel blij mee, ik
zal er in elk geval mijn broek niet aan scheuren.
Dit is er eentje voor in mijn koffertje! Er is nog
iets speciaals onderweg,maar die post ik volgende
week!

In je koffertje…???

ja bij de andere uurwerken van mijn persoonlijke collectie (was een reactie op iemand die hier sprak over een koffertje dacht ik :slight_smile:

Touché :wink:

Leuk hoor, de meeste jumping hours zijn horizontaal geörienteerd dus dit is wel erg apart.