Deze wordt 't dan (waarschijnlijk)

Altijd leuk een Tissot. Die maken toch wel erg leuke klokjes voor ook nog wel redelijke prijzen.

En wat het wachten betreft, ik kan dat. Ik ga het liefst nog stad en land af om het gene wat ik wil hebben te halen. Al moet ik er bij wijze van spreken zelf voor naar Zwitserland rijden. :smiley:

Sterkte met het wachten.

1 like

Het is het wachten waard, prima keus. :thumbsup:

1 like

Ik vind het logisch dat je m eerst zelf wilt passen, maar anderszijds vind ik het ook weer spannend om iets met de post te ontvangen wat ik nog niet in het echt heb mogen zienā€¦ maakt het extra spannend :slight_smile:

1 like

@Erik11: Ben ik met je eens hoor. Maar ik wil dit omdat ik, wanneer ie me toch niet aanspreekt, liever het geld direct in een ander horloge steek. Anders moet ik 'm eerst (met verlies) zien te verkopen en vervolgens (met dus een kleiner budget) alsnog op zoek naar wat anders. Dit is voor mij dan net ff meer effie. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Neemt niet weg dat ik heel benieuwd ben en het alsnog een verrassing gaat worden, natuurlijk of ie 't is of toch nietā€¦ Nog niks gehoord, trouwensā€¦ :weary: