Deze wordt 't dan (waarschijnlijk)

Al een tijd niets meer gekocht. Ja, wat moet je eigenlijk nog kopen, met anderhalve horlogekist vol…? De laatste jaren kwamen er eigenlijk alleen maar Seiko duikers bij. En hoewel ik nog niet helemaal klaar ben met m’n Seiko duikerverzameling, was het nu gevoelsmatig toch even tijd voor iets anders. De laatste tijd eigenlijk constant aan 't rondkijken geweest. Veel getwijfeld, ook. En vandaag besloten dat ik toch wel graag een Tissot PRS516 wil, met die mooie blauwe sunburst wijzerplaat. Dus naar de AD. Maar, daar hadden ze 'm niet liggen. Nog naar een andere AD… Ook niet. De laatste (witte) was net gisteren verkocht. Dus even passen, was er ook niet bij. Nu ben ik ouderwets; ik zie een horloge altijd graag eerst om de pols. Zo kan ik eigenlijk pas écht bepalen of ik er een ‘klik’ mee heb. Ik zie soms mensen (ook heel wat duurdere) horloges blind via internet bestellen. Ja en dat werkt voor mij dus niet. Dus de laatste (en het meest in de buurt gevestigde) AD uitgelegd dat ik in principe wel geïnteresseerd ben. Maar 'm toch echt even irl wil zien. Hij wilde eventueel nog wel een blauwe voor in de vitrine. Dus ik krijg binnenkort (hopelijk) een telefoontje of mailtje. Nu maar afwachten… En daar ben ik eigenlijk niet zo goed in. Nou ja, het is niet anders. Nog maar even wat naar plaatjes kijken… :smile:

Ja, ik vind 't wel een beauty! En die sunburst dial is echt onweerstaanbaar…

Maar, de achterkant is ook super!

Benieuwd hoe die band aanvoelt.

Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan wachten? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Erg mooi! Succes met wachten :wink:

1 like

Dat heb ik nou ook vaak, besluit ik iets te kopen wil ik het ook meteen hebben en is het nergens meer te krijgen.

2 likes

Top! Alvast veel voorpret!

1 like

Mooi man! Sterkte met wachten :wink:

1 like

Inderdaad, echt een prachtig horloge.
Vooral met dit weer, die sunburst is het mooist als de zon schijnt.
Sterkte met wachten. :wink:

1 like

Heb ik je geïnspireerd? Ik heb 'm dus ook. Met afstand het mooiste horloge in z’n prijsklasse.

1 like

Mooie klok hoor :+1:

1 like

Wat een beauty!!! Gefeliciteerd!! :grinning:

1 like

Mooie klok !
Inderdaad, met bepaalde lichtval “speelt” de wijzerplaat mooi mee.

En dat wachten… Ja ook hier heel herkenbaar…
Echt drama , als je dan besloten heb en het kan niet meteen… :confused:
En nu maar hopen dat al dat wachten ook beloond word, straks doe je hem om en is er toch geen klik… :flushed:

Veel succes en sterkte !
Pieter.

1 like

Bedankt, mannen! Het zal niet meevallen. Begint al met vandaag een extra seconde; nog langer wachten! :stuck_out_tongue_winking_eye:
@tomhster : misschien onbewust wel. Die lustgevoelens voor dit horloge moeten toch ergens vandaan komen! :smile:

Mijn beste,

Zo, zo!!
Een horloge welke reeds voor ontvangst, al een klassieker is.
Het is het wachten waard!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

een maand ? of is het erger ? :wink:

1 like

@Master_Fan: Nee, nee. Mijn laatste aankoop stamt uit 2014! :scream: Dus het werd echt wel weer 'ns tijd. :smile:

Die is super :thumbsup:

1 like

gast, echt ? ziek ?

nee hoor, top dat je aan iets nieuws denkt. Ik ga soms proberen een tijdje niets kopen, ik houd het nooit langer vol dan 2 maanden ,

1 like

Prachtig horloge Ed.

Wat 'n wijzerplaat !!

Ik zie in de band twee halve schakels. Als dat niet voldoende is, en de leverancier doet " duhh", gewoon een mailtje naar Zwitserland sturen en vragen om de artikelnrs. daarvan
Werkte bij m’n Mido’s in ieder geval. Met dit soort banden , zonder microverstelling, kan één of twee extra halve schakels nou net het verschil maken.
Voor de rest, sterke met wachten.

Elf.

1 like

@watchup: dank voor de tip! We zullen 't zien…

Heel veel succes met wachten! En nu hopen dat ie om de pols goed bevalt.

Persoonlijk vind ik de dag aanduiding net iets te veel. Alleen een datum had ik mooier gevonden.

Hoopen voor je dat het niet meer te lang gaat duren…

1 like

Veel voorpret! Hopelijk bevalt ie je.

1 like