Dfrenner is een topper!

Ik heb @dfrenner zijn eerste HF deal bezorgd en dat zullen in de toekomst vast meer worden.

Goed zaken meegedaan: communicatie en betaling perfect! :ok_hand:

Danny is een topper!

1 like

Ook hier goede ervaringen met Danny als koper, goede communicatie, prima! :thumbsup:

1 like

Prima zaken gedaan met Danny. Goede communicatie en vlotte afhandeling!

1 like

Horloge aan Danny verkocht. Leuke en goede communicatie en afhandeling! Aan te raden om zaken mee te doen.

1 like

Zoals reeds gemeld in onderstaand draadje is Danny zeer leuk om zaken mee te doen.
Correct, reageert snel, verpakt het goed en een correcte omschrijving van het aangeboden horloge.

1 like

Ook ik ben zeer tevreden over de deal met @dfrenner. Komt afspraken na en het horloge was precies zoals omschreven. Absoluut voor herhaling vatbaar!

1 like

En nogmaals +1 voor @dfrenner!

Vlot, correct en gezellig verlopen.

Mijn 1e verkoop (ooit) is in goede handen

1 like

@dfrenner heeft 2 banden van me overgenomen.
Alles gaat prima af met duidelijke communicatie!
Het is een aanrader om zaken te doen iig :thumbsup:

1 like

Net een band verkocht aan @dfrenner Danny. Prima communicatie, zeer vriendelijke vent --> TOP! :thumbsup:

1 like

Prima en snelle deal gesloten met Danny. Prijs was goed, het horloge was precies zoals hij het had beschreven en de zending werd snel en goed verpakt.

Zo wil ik er nog wel een paar, Danny :thumbsup:

2 likes

Horloge verkocht aan @dfrenner
Hij was vliegens vlug met de reactie, en ook snel ter plaatse. Aanrader om zaken mee te doen. Geniet van de vakantie klok :v::sunglasses: