Diamante lunette breitling

Hallo, experts,

hopelijk kunnen julie me helpen,ik heb een nieuwe breitling chronomat evolution gekocht met stalen pilotband.
Zo’n grote klok met een later gezette diamanten lunette heet dat geloof ik, de breitling is compleet met boekjes alle papieren grote doos en orginele breitling garantie.
hij heeft op de witte mother of pearl wijzer plaat ook dubbele diamantjes die in een soort van kleine kastjes liggen heel mooi!
ik heb er lang voor gespaart, maar vraag me alleen af hoe ik zeker kan weten dat de diamanten echt zijn, aangezien ze niet door breitling zelf zijn gezet.
Ik heb er verder geen certificaat over de diamanten bij gekregen.
Het horloge is gekocht bij een handelaar die hem van de juwelier heeft gekocht met een grote korting(een connectie van hem)
Dat het klokje echt is weet ik zeker maar vraag me af kan ik dit laten na kijken wat de diamante betreft.
bedankt voor jullie antwoord

Ik zou gewoon even bij een juwelier binnen stappen op een rustig moment , en vragen wat hij er van vind,
als de diamantjes die op de lunette zitten echt zijn, zijn die op de wijzerplaat hoogst waarschijnlijk ook echt.

en er is hier geen bezwaar om het klokje te laten zien :slight_smile:

groet André

Het gebeurt veel dat de diamanten er later in worden gezet. De diamanten zijn dan veel goedkoper dan dat deze van Breitling afkomstig zijn. Kijk hier maar eens http://cgi.ebay.de/10-x-MAGNIFIQUE-RONDES-DIAMANTS-1-00-1-10-mm-NL_W0QQitemZ220114412688QQihZ012QQcategoryZ3824QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik denk dat de uren die eraan besteed zijn meer kosten dan de prijs van de diamanten. Op zich is er niets mis met de diamanten en zijn ze waarschijnlijk gewoon echt, maar de prijs hoeft niet hoog te zijn. Echter er bestaan ook synthetische diamanten, maar deze hoeven niet persé goedkoper te zijn.