Diameter tissot

weet iemand de diameter van de tissot le locle?
http://www.tissot.ch/?mod_collection/id_classic/fid_0034/action_show
ik kan het op de site zelf niet vinden.
ik wilde eigenlijk voor de meistersinger scrypto 1z gaan maar nu ik deze zie brengt het me toch weer een beetje aan het twijfelen… is er hier heel misschien ook nog iemand die weet of dit horloge ergens in nederland in de winkel ligt dat zou helemaal geweldig zijn:)
groetjes
niels

p.s. mij overtuigen van het feit dat ik of de meistersinger of deze tissot moet nemen mag natuuriljk altijd;) ik zal de argumenten in overweging nemen:)

De 1Z ligt bij Sieralex aan de Denneweg in Den Haag in de etalage.

De diameter van de Le Locle is volgens mij 39,3 mm.

Beiden staan op mijn verlanglijstje, ik kan dus geen argumenten aandragen om een keuze te kunnen maken tussen de twee.
Ik denk wel dat je met de 1Z meer aanspraak zult hebben, hij is immers aparter dan de Le Locle, dat toch meer een “doorsnee” klassieke klok is.

Gr. Patrick

bedankt voor je reactie 39,3 mm id denk ik wel een mooie maat.
weet ook iemand waar de le locle in de vitrine te vinden is? alvast bedankt…
ik blijf nog even doortwijfelen
groetjes
niels

De Le Locle, heb ik gezien in de etalage bij Schaap & Citroen in Rotterdam (Lijnbaan).

De Le Locle is dacht ik bij elke Tissot dealer wel gewoon te vinden, heb hem al in meerdere steden zien liggen, Amsterdam Centrum, Schiphol en Zwolle.

wie weet waar ik een dealerlijst kan vinden?

Ik heb de klok zelf ook. Ik zie hem zeer regelmatig in vitrines van grotere steden liggen. Ben er van overtuigd dat op een willekeurig dagje Amsterdam, Rotterdam, Zwolle, Groningen of Maastricht het horloge tegen het lijf loopt.

Vooral Siebel heeft hem vaak in de etalage.

inmiddels het horloge gezien maar ik denk niet dat het hem gaat worden…
het wordt nu misschien de oris xxl date wat ik ook een zeer mooie klok vind…
echter ook de meistersinger blijft een favoriet van me ik ga nog even 2 weekjes twijfelen dan is mn vakantie afgelopen en ga ik maar is actie ondernemen:)