Sorry als de klok al eens voorbij gekomen is.
Maar wat een beauty, die wijzerplaat is zeer fraai, en net als mijn Shoguns van titanium zonder dat je dit nu direct ziet aan een doffe kast.
Sorry als de klok al eens voorbij gekomen is.
Maar wat een beauty, die wijzerplaat is zeer fraai, en net als mijn Shoguns van titanium zonder dat je dit nu direct ziet aan een doffe kast.
Ja, prachtig. Ik krijg hem op leer binnen. Kanniewachtuh.
Toch zo’n 3mm te groot voor een GS. Maar ja, de helft van de GS’en is ook 3mm te groot voor een GS. Mooie dikte, maar ik vraag me af hoe de zilveren schijn van de wijzerplaat zich gaat verhouden tot afleesbaarheid. Het voelt niet als het papier / sneeuw van de snowflake.
@Motormuis, ik wacht de gewone live foto’s met spanning af.
Zet de leesbril even op
Dit is een andere dan die jij besteld hebt.
De ellende met de persfoto’s is dat hij eruit ziet als een snowflake, maar in realiteit totaal anders is. Het is wit en geen zilver overigens, tenminste, als we het echt over dezelfde dial hebben en dat denk ik dus van wel.
Vroegah deed Seiko een zwart streepje over de wijzers en indices. Een zeer elegante oplossing en een veel betere afleesbaarheid. Zilver op wit is niet het beste wbt afleesbaarheid.
Met die prachtige ontspiegeling die ze tegenwoordig over het saffier doen, zie je de tijd prima!
Hm, laat nou net de ontspiegelende laag op mijn bril loslaten… Hebbie weer niks aan die dubbele AR…
Maar wel een mooie Seiko, dat dan weer wel.
Als we het dan toch over de wijzers hebben… De lichtblauwe wijzers van de SARX-serie staan me wat tegen. In plaats van een mooie, hittegeblauwde stalen wijzer kiest Seiko iedere keer voor een moderne, slush-achtige kleur. Ik weet nog steeds niet wat ik daar van moet vinden. Het geheel is wel smaakvol, maar toch.
Daarom neig ik meer hier naar op het moment:
Net wat beter dan zilver op zwart in mijn beleving. Niet mijn foto en ook onscherp, maar wel hoe ik de Visodate in het zwarte vaak zag:
SARB033 bv heeft idd een (wit) streepje over de wijzers en is dus een stuk beter afleesbaar daardoor.
Poeh hey die is mooi! Mooiste presage tot nu toe, als je het mij vraagt. Rond de 1000 euro geloof ik?
Nu nog wel. Ik kan het weten
Mooi! Kost dat?
Mooi maar de datum lijkt wat scheef te staan. Afleesbaarheid lijkt verder wel goed bij deze.
Het is “ten past ten”, dan is het mechanisme van de 6r15 al bezig met het verzetten van de datum.
1058,- Dollar.
Ik denk dat mijn volgende weer een Seiko gaat worden…wat is deze mooi zeg! Past ook wel bij de tijd van het jaar…een klein sneeuwvlokje
Tsjonge dit is toch ook wel weer een plaatje