Dick V

Prettige zaken gedaan, helemaal top :thumbsup:

Rios Horlogeband verkocht aan Dick.

Fijne communicatie en snelle betaling.

(tu) dus. :grinning:

Elf.

Een horloge verkocht aan Dick, zeer prettige ervaring!

Bandje verkocht aan @Dick_V, serieus snelle handeling, erg leuke gast. :thumbsup:

Vandaag een mooie Seiko BFK binnen gekregen.
Wat vooral opviel was het zorgvuldige inpakwerk wat Dick had gedaan. Dick is een topper en is garantie voor een soepele en correcte afhandeling.
Heel graag tot de volgende keer Dick.

Groet Bram

1 like

Horloge verkocht aan Dick, fijne en vlotte communicatie en betaling. Horloge is onderweg! Bedankt voor de snelle deal @Dick_V :+1:

Gave Ko band overgenomen van Dick. Prettig contact, erg vlotte afhandeling. Topper!

1 like

Turtle band van Dick overgenomen. Prettig contact en snelle levering. Een briefje er bij met waarschuwing voorzichtig te zijn met de pinnetjes. Top!

Bandje verkocht aan @Dick_V. Snelle en heldere communicatie! Betaling ook erg snel👍 dik in orde dus!

@Dick_V heeft een Ko-band van me overgenomen. Een hele vlotte en prettige deal. Aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan Dick. Leuke communicatie en geld snel ontvangen. Dank @Dick_V, aanrader. :+1:

1 like

Laatst een bandje verkocht aan Dick. Prima contact en Dick betaald snel. Voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Weer een prettige ervaring met @Dick_V. Snelle betaling, soepel contact, kortom: aanrader!

1 like

Een horlogebandje aan @Dick_V verkocht. Vlotte communicatie, prompte betaling, berichtje bij ontvangst, wat kan je nog meer wensen? Aanrader dus!

1 like

Horloge geruild met Dick, prettige communicatie. Aanrader!

Drie topics voor @Dick_V zie ik :thinking: wat een eer. Maar wel verdiend: insert aan Dick verkocht, communicatie en betaling prima in orde en een foto bij ontvangst waar hij de insert voor ging gebruiken. Dat is leuk :+1:t2:

1 like

Mooi designhorloge verkocht aan Dick, vlotte communicatie en snelle deal. Betaling was nog sneller!! Kortom: @Dick_V is een aanrader!

Dick veel plezier ermee!

Strap verkocht aan @Dick_V. Alles verliep erg vlot van communicatie tot betaling! Kortom een dikke aanrader! Veel plezier met de strap! :sunglasses:
Ik verwacht nog wel een wristshot :grin:

1 like

Sinds jaar en dag een vertrouwd ‘adres’ om zaken mee te doen, onze @Dick_V
Het van hem overgenomen artikel lag in no-time op de deurmat, stevig verpakt en volledig in de staat waarin het was omschreven.
Zoals de Fransen zeggen: gerne wieder! :sunglasses:

2 likes

Bandje verkocht aan @Dick_V, vlotte transactie. Was overigens niet onze eerste deal en wat mij betreft ook niet de laatste :+1:t3:

1 like