Dick V

Ik heb afgelopen week leuk contact gehad met Dick omtrent een ruil.
Ik wilde nog een mooie zwarte dresswatch voor weinig en ik had een Deep blue liggen die ik erg weinig draag aangezien deze niet onder een overhemd valt. We hebben dus geruild.

Vlotte afhandeling en horloge uiteraard zoals beschreven. Mooie Maurice Lacroix met erg sjieke uitstraling. Perfect onder een overhemd om dus zakelijk te dragen.

Bedankt Dick! Voor herhaling vatbaar.

Ik heb deze week een horloge bij Dick gekocht.

Horloge was zeer goed verpakt voor de verzending en in de staat zoals beschreven.

Ik ben er blij mee, bedankt Dick!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Beide heren ook bedankt! Dat vind ik toch het voordeel van dit forum, je kunt met een gerust hart elkaar vertrouwen…
Hartelijke dank, zowel Guido als Gerrit!

Dick

Prettig zaken gedaan met dick. Goede communicatie en snelle betaling.

Ik kan dick ten zeerste aanbevelen.

Met Dick een horloge geruild, van het begin tot eind fijne communicatie en een correcte afhandeling.
Dick is een man van zijn woord(tu)
Een echte aanrader!
Graag tot een volgende keer!

Groet,

Erik

Goede ervaring, snelle betaling. Voor herhaling vatbaar!(tu)

Fijn zaken doen met Dick V, zal in de toekomst zeker niet twijfelen bij dit forumlid. Horloge was snel en compleet verzonden.

Bedankt Dick!

Als alle kopers waren als Dick…kortom: AANRADER!

Eric

Horloge verkocht aan Dick. Prima afspraken, snelle betaling. Top. Wellicht tot en volgende keer

Ik heb ook een horloge gekocht van Dick. Snelle en prettige communicatie en het horloge degelijk verpakt verzonden! Echt een aanrader!

Bedankt Dick!(tu)

Een leuk horloge overgenomen van Dick.
Snelle en prettige communicatie.
De verzending was snel en de verpakking kon een gigantisch impact weerstaan.
Een aanrader.

Flip.

Ook ik heb de afgelopen dagen een horloge bij Dick gekoct en ik kan niets anders zeggen dat het allemaal heel prettig en bijzonder soepel verlopen is1
HULDE!!!

Zojuist een hele leuke ruil voltooid met Dick V.

Prettig contact, alles netjes verpakt en klokkie als nieuw. Echt een aanrader (tu)

Bedankt :)-D

Net een stalenband aan Dick verkocht. Het geld stond al op mijn rekening voor ik met mijn ogen kon knipperen (:smiley: Altijd goede communicatie met Dick.

Zeer prettig zaken doen! Voor deze kanjer 5 sterren :~ Dick bedankt :)-D

Dick heeft van mij een vintage leren band overgenomen.
Prima communicatie, snelle betaling.
Aanrader dus.

Bedankt Dick!

Een dik compliment voor Dick V (tu)

Prettige communicatie en vlotte afwikkeling, helemaal top :slight_smile:

Bedankt :)-D

Met Dick is het altijd goed, is nu voor de tweede keer vlekkeloos verlopen, zeker niet de laatste keer!

Eric

Onlangs een BFS van Dick overgenomen. Prettige communicatie en een foto van zowel het pakketje als de verzendbon is altijd handig (tu). En het horloge was ook nog eens goed ingepakt.

Bedankt !

Sven

Wederom snelle afhandeling. Altijd top met Dick. Thx

Ik heb ook een hele goede verkoopervaring gehad met Dick. Dick staat garant voor een prettige, soepele deal en dito communicatie en supervlotte betaling.

Dick, veel plezier met de Seiko en graag tot een volgende keer :+1: