Die Amerikanen toch

Zie hier mijn BLAUWE (Gradient Blue) Oris.

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/6/8/668952cbad815051cbe0dded2575ae8bba4e69b0.jpeg

2 likes

Terugsturen :wink:

2 likes

Ik heb geen idee wat Ball voor voorwaarden hanteert bij pre-order, maar ik zou verwachten dat je een aankoop dan binnen redelijke tijd kunt terugsturen.

Dat is hier in elk geval goed geregeld, met iedere online aankoop. Mits niet speciaal voor jou besteld of aangepast.

Daarom heb ik toch zo’n hekel aan pagina’s waar ze echt alleen de render laten zien :-1:
Maar goed ik heb hier al vaker over gezeurd bij andere merken :innocent:

1 like

Ja kijk maar. Dit zijn dezelfde horloges.

Inderdaad: monitoren en printers geven bijna nooit de werkelijke kleur weer, tenzij ze gecalibreerd zijn. Hier zijn apparaten voor. Het beste is om ze in het echt te beoordelen.

Hahahaha

Op basis van de foto’s in dit topic van o.a. mijn Oris zie je dat foto’s in principe nog veel erger kunnen vertekenen dan renders.

In feite gaat dit topic over een consequentie van het online tijdperk. Je kunt niet alles even goed van een foto beoordelen. Als je iets online koopt wat je nog nooit in het echt gezien en gevoeld hebt neem je een risico. Moet je dan ook achteraf niet over zeuren.

2 likes

Helemaal mee eens. Als je vooraf al weet dat je alleen een specifieke kleur blauw wilt, is passen de enige keuze.

1 like

Nou beledig je mijn vrouw, inmiddels ook Nederlandse, ja ja, 2 paspoorten! :cowboy_hat_face:
Overigens heeft mijn zoon ook een US passport en een Nederlandse ID kaart, dus… :smirk_cat:

1 like