Ik zit ook nog op enkele US forums en daar gaat het al direct verkeerd met de nieuw geleverde Ball Navigator.
Een man klaagt aan dat het blauw van zijn pas geleverde Navigator niet overeenstemt met het blauw op de foto’s van de pré order. Dat het bijna zwart lijkt.
Ik zelf vind het juist fijn dat het blauw / zwart lijkt, vind het mooier dan verwacht zelfs, maar de man heeft al gaan reclameren bij Ball.
Zou jij daar ook zo zwaar aan tillen? Het is een foto waarvan je koopt, dat is nu net pré-order, je spaart 40% a 50%.
Punt is dat kleuren gewoon niet te vergelijken zijn vanaf een scherm en real life. Elke monitor geeft anders weer en daarbij hangt het ook nog af van je kleurinstellingen.
Als de kleur mij bevalt en anders is dan op een plaatje kan het niets schelen.
Dit vind ik persoonlijk een veel groter issue.
Kleur kan verschillen met lichtval, beeldscherm, kleurinstellingen. Deze kroon is objectief totaal anders dan op het plaatje (en niet mooier naar mijn mening).
de wijzers staan ook helemaal niet zoals in de advertentie.
Kan daar zo boos over worden. In de advertentie is het duidelijk bijna 10 over 10, en op de echte duidelijk iets over 4 uur.
Trouwens de datum klopt ook voor geen meter om over de GMT-wijzer maar te zwijgen…
Ik snap de klacht wel… Zo kan je een horloge in die prijsklasse echt niet afleveren…
Je hebt helemaal gelijk, ik ga de mijne ook terug sturen en ik doe ze een rechtszaak aan, 5 maanden wachten op dergelijk goed horloge, dat is schandalig!
Oo ja en mijn extra bestelde straps bij andere websites, die wil ik ook dubbel vergoed zien.