Die Amerikanen toch

Ik zit ook nog op enkele US forums en daar gaat het al direct verkeerd met de nieuw geleverde Ball Navigator.

Een man klaagt aan dat het blauw van zijn pas geleverde Navigator niet overeenstemt met het blauw op de foto’s van de pré order. Dat het bijna zwart lijkt.

Ik zelf vind het juist fijn dat het blauw / zwart lijkt, vind het mooier dan verwacht zelfs, maar de man heeft al gaan reclameren bij Ball.

Zou jij daar ook zo zwaar aan tillen? Het is een foto waarvan je koopt, dat is nu net pré-order, je spaart 40% a 50%.

Add:

IRL:

1 like

Hij heeft ergens wel een punt, maar of ik daarover zou gaan zeuren betwijfel ik.
De kroon lijkt trouwens ook niet erg op die in de advertentie.

2 likes

het verschil in kleur is wel erg groot tussen de render en het uiteindelijke product.

Vind het zo op de foto ook niet echt een mooie blauwe kleur.

1 like

Punt is dat kleuren gewoon niet te vergelijken zijn vanaf een scherm en real life. Elke monitor geeft anders weer en daarbij hangt het ook nog af van je kleurinstellingen.
Als de kleur mij bevalt en anders is dan op een plaatje kan het niets schelen.

3 likes

het is ook vervelend als ze cgi plaatjes gebruiken.
gewoon de real deal fotograferen is beter! of niet @anon50762135EV

1 like

Het hangt er ook van af hoe je de foto maakt en met welke belichting… Heb ik zelf ondervonden, dat het blauw erg kan variëren…

Leuk toch?

Indeed.

see you in court…

Dit vind ik persoonlijk een veel groter issue.
Kleur kan verschillen met lichtval, beeldscherm, kleurinstellingen. Deze kroon is objectief totaal anders dan op het plaatje (en niet mooier naar mijn mening).

2 likes

Die kroon? Lego steentje
Als de kleur je niet aanstaat stuur je hem toch lekker terug. Problem solved

2 likes

In de USA klagen ze je direct aan met een advocaat :wink:

Kijk maar eens hoe een Seiko SKX009 soms wordt afgebeeld en hoe die op een foto komt in verschillende lichtomstandigheden…:grin:

1 like

Ja die Amerikanen ook altijd! Tuig is het, minder minder minder!

2 likes

Het is denk ik de optelsom van alles.

  • kleur niet hetzelfde
  • kroon verschilt
    En het ergste:
  • de wijzers staan ook helemaal niet zoals in de advertentie.
    Kan daar zo boos over worden. In de advertentie is het duidelijk bijna 10 over 10, en op de echte duidelijk iets over 4 uur.
    Trouwens de datum klopt ook voor geen meter om over de GMT-wijzer maar te zwijgen…

Ik snap de klacht wel… Zo kan je een horloge in die prijsklasse echt niet afleveren…

8 likes

Haha…

Je hebt helemaal gelijk, ik ga de mijne ook terug sturen en ik doe ze een rechtszaak aan, 5 maanden wachten op dergelijk goed horloge, dat is schandalig!

Oo ja en mijn extra bestelde straps bij andere websites, die wil ik ook dubbel vergoed zien.

1 like

Een behoorlijke misser van Ball en eigenlijk onbegrijpelijk voor dit merk.
Gaat voor mij een dikke rode streep door.

Lekker met de polaroid fotos maken toch?

1 like

Dat zijn zonnebrillen.

Met de kodak!

1 like