Die...die...die...of wellicht die andere...

Momenteel heb ik drie erg fijne bandjes in huis om te kunnen afwisselen…en nog een Clover straps onderweg. Alle vier verschillend vwb materiaal. Wat mij betreft staan ze allemaal goed op de Damasko.

Ben gewoon even benieuwd of er voor jullie eentje echt duidelijk uitspringt vwb look en combi?

• Canvas Ko
  • Leather Damasko
  • Velour Strps.nl
  • Cordura Clover Straps

0 stemmers

9 likes

Ik ben met name fan van (licht)bruin leer!

1 like

Ik mis de optie staal, zonder gein ik denk dat die clover strap echt heel gaaf gaat zijn in combinatie met de Damasko

3 likes

Leer op Damasko ben ik geen van.
Canvas , (Ko of Clover) zeker een zeer goede keuze :ok_hand:

2 likes

Vind ze eigenlijk allemaal erg goed staan. :laughing:

1 like

Staal.

2 likes

Die eerste canvas foto :ok_hand:

1 like

Deze…:sunglasses: #jefaisunpetitdaffie

1 like

Goede keuze. :+1: Ik ken 'm maar al te goed.

1 like

Ik vind die grijze velours wel mooi staan bij de geborstelde kast. Zeker een aanvulling op het horloge. De rest vind ik vrij nietszeggend.

2 likes

Ik stem de Pelagos.

1 like

Canvas Ko en Codura CS perfecto :ok_hand::ok_hand:

1 like

De Clover strap. Vind de Ko een te groot contrast met de “flawlessness” van de Damasko. Te frivool ofzo.

1 like

Deze band in antraciet en stiksels, indien niet zo te vinden zou ik het laten maken, uiteraard persoonlijk! :+1::ok_hand::ok_hand:. Wat mij betreft 100% match.

2 likes

Nee…zeker niet mijn smaak.

Verander de topictitel in “Daffie’s Damasko’s bandjes draaideur topic”.

Houden we het een beetje overzichtelijk qua wel staal, geen staal, dit, dat zus en zo. :wink:

1 like

De mijne zeker ook niet. Ik heb een canvas van Clover, die zijn echt lekker. Clover-Cordura geen ervaring mee…

1 like

Ik ook nog niet. Overigens is de cordura met lederen binnenzijde. Wel zo comfi.

Canvas zonder leer, da’s pas comfi. Zeker in de zomer op een duiker, na het zwemmen snel droog en het wordt alleen maar zachter. Beetje zoals bij een spijkerbroek of leren schoenen.

1 like

Canvas van Ko, maarehhh…krijgen we volgende week weer een nieuwe poll met dezelfde bandjes maar een nieuw horloge?

2 likes