Die gele lijkt me wel wat… | Citizen Tsuyosa

Die mix van geborsteld en gepolijst is mooi gedaan. Me likey. jammer van de cyclops.

Ik ben ergens juist blij dat ze het niet gedaan hebben. Niet iedereen hoeft op die hype aan te haken.

Negen van de tien horloges die als “Tiffany” kleur worden aangemerkt zijn turquoise, mintgroen, zeegroen of blauwgroen. De specifieke Pantone 1837 wordt vrijwel nooit gebruikt.

Het is een belachelijke hype. Ik zou het woord “Tiffany” nooit meer willen horen tenzij we het over een horloge hebben waar daadwerkelijk Tiffany’s op staat, en / of met een wijzerplaat in Pantone 1837.

9 likes

Mooi. :slight_smile: Jammer van de datumpuist, anders had ik 'm zeker besteld.

Grappig, ik vind de datumloep juist geinig. Mogelijk kan ik dan de datum ook daadwerkelijk zien :grin:

1 like

Mee eens

2 likes

Ziet er gewoon strak uit, zelfde vorm als van de DJ idd.

Vind de cyclops juist een aanvulling.

1 like

Dit is anders best een mooie kleur Tiffany…

afbeelding

2 likes

Was er vroeger ook niet een slecht zangeresje die Tiffany heette :thinking:

1 like

Tiffany blue is een officiële kleur. Persoonlijk vind ik het nogal een harde kleur om naar te kijken.

Maar kun je misschien een detail foto maken van de cyclops? Benieuwd hoe vergelijkbaar deze is met de DJ…

Als die ook hier uit komt… Ik vraag me af of ik m kan laten liggen voor die prijs…

Dan nog maar een zomers horloge erbij en nog meer kleur in de collectie :sunglasses:

Misschien maar eens aan een side shitter collectie beginnen :sweat_smile:

7 likes

One-hit-wonder uit de heerlijke '80s. Best een lekker nummer. Cover, natuurlijk. Maar zo slecht zong ze niet, hoor. Kan natuurlijk dat ze verbleekt bij jouw vocale kwaliteiten. Dat weet ik natuurlijk niet. :wink:

1 like

Sunbrust yellow. :grin:

26 likes

Zomers! :ok_hand:

1 like

Coole kleur en een lekker cleane wijzerplaat!

1 like

Prachtig🥰
De mijne is in bestelling.

1 like

hele mooie kleur!! gaaf hoor

1 like

Sunbrustbrushburst bedoel je? Mooi horloge trouwens!

1 like

Ja, heb de r net ff te vroeg neergezet. :blush: