Ik zeg; lekker gewerkt pik!
Is toch aardig makkelijk te verwijderen? Is verlijmd volgens mij, heb vrij weel videos gezien waar mensen met een gasbrandertje even kort de Cyclops verwarmen en hij er zo af te wippen is met een mesje.
Vind het persoonlijk juist heel tof op dit soort horloges!
In dat geval zou dat een overweging zijn om 'm tzt aan te schaffen, want zo’n mooie opvallende kleur heb ik nog niet
Iemand al ervaring met dit horloge?
Die Miyota 8-serie movement heb ik als heel lawaaierig ervaren. Was benieuwd of dat bij dit horloge ook zo is.
Maakt precies hetzelfde geluid als mijn Series 8 en beide niet lawaaierig zoals ik ze ken van mijn Promasters.
Ok, cool. Had ooit een Timex met een 8 serie en de rotor maakte zoveel geluid dat zelfs collega’s op kantoor het konden horen.
Heb zelf weinig met het merk Citizen maar deze horloges met dit zachte prijsje zijn echt top. Twijfel zelf tussen geel en groen. Die gele blijft het meeste karakter hebben vind ik.
Jeetje … wat een kut-hobby. Nu wil ik zo een gele
Altijd komt er iets nieuws op m’n pad “dat moet ik hebben”
Totaal niet herkenbaar
Indien niet toegestaan hoor ik t graag.
Ik lees op t forum van de oosterburen dat zeker een bestelling geannuleerd is. Geplande levering ca november…
Kreeg vandaag bericht van NL leverancier dat uitlevering oktober november wordt en dat er veel vraag is naar dit model.
Klopt, heb ik uit tweede hand van de vertegenwoordiger van Citizen vernomen.
Ja. Jammer zomer voorbij dan
Ja precies.
Wilde een zomerhorloge😳
Neem je de groene, ideaal voor de kerst
Is dit model wereldwijd uitgebracht, weet iemand dat?
Kon het niet vinden.
Zal nu niet lang meer duren, gok ik. Voor mij helaas net te ver