Die Helberg onder Panerai is wel geinig

Ik vind de verhoudingen niet mooi.

ik had deze ook gezien, maar aangezien ik het een erg lelijk ding vond, dacht ik, zet deze maar niet op het forum… :frowning:

smaken verschilllen gelukkig…

Groet
Herman

Hommage of replica? :wink:

Hierop geinspireerd:

“On Jan. 23, 1960, the submarine Trieste, with its 2-meter-wide pressure sphere, big enough to hold two people, descended for the 65th time into the depths – this time with the goal of reaching the Challenger Deep in the Mariana Trench, the deepest point in the ocean. Inside the pressure sphere were Piccard’s son, Jacques Piccard, and the American Marine lieutenant Dan Walsh. Outside the sphere was a very special Rolex prototype, a watch, with Oyster case, designed to withstand the pressure of the 10,916-meter descent, which exerted a pressure on the vessel of about 1,125 kg/cm. The idea, of course, was to prove that the Oyster case could survive the ordeal.” (bron: http://www.watchtime.com/featured/revisiting-a-divers-classic-the-rolex-submariner/)

Max Kool Schreef:

Hommage of replica? :wink:

Replimage :slight_smile:

Ik vind die van Germano en Walter mooier…

louis Schreef:

Ik vind die van Germano en Walter mooier…

Ja veel mooier!!
Vind ik ook hoor.

Ik vind Crepas mooier :slight_smile:

ik wacht op die van steinhart :wink:

ik vind t kwa geschiedenis een bijzonder model. maar zelf zou ik t niet dragen of kopen.

Lijkt een beetje op die oude Aquastars toch?
Vind 'm wel wat hebben ook.

Ach, er is voor alles wel een liefhebber te vinden.
Ik laat deze maar aan me voorbij gaan, netjes gezegd :slight_smile:

Tsja, kweenie:+

Wel erg krasgevoelig lijkt mij.
Als ze de bezel net als bij Rado van tungsten staal hadden gemaakt had ik hem al beter gevonden.