Die Jasper toch

Ben ik de enige die deze Ellen niet kent…? Desalniettemin chapeau voor Jasper, hoe het allemaal klaar bokst :+1: toffe YouTube content ook.

3 likes

Gewoon respect.

1 like

Leuk winkeltje erg sfeervol ingericht. Ben er pas geleden met mijn vrouw geweest, alleen had zij enkel oog voor het behang en de inrichting :joy: helaas ben ik (nog) niet echt liefhebber van vintage Rolex etc maar het is zeker de moeite waard om hier eens langs te gaan :+1:t3:

1 like

Blijkbaar te moeilijk om normaal over iemand anders te schrijven. Tijdelijk gesloten.

Aantal berichten verwijderd, topic weer open.

Begrijp ook niet waarom mensen afgaan op iemands uiterlijk. Maar baarden zijn momenteel in de mode. Het is iets mannelijks.

1 like

In de hele wereld?
Ja

8 likes

Maar ik zoek nog steeds die patta longsleeve :wink:

1 like

Hoi Jasper ,

Complimenten man! Ik vind dat je het fantastisch doet. :+1::sunglasses:
Respect voor jouw creatieve geest en ondernemerskwaliteiten. Ga zo door ouwe reus! :wink:

8 likes

Zoals @Utrecht2 ook al zegt…trek het je niet aan. Voor mij geldt dat het een algemene opmerking was over de huidige fashionable trendy baartjes mode trend…waar ik persoonlijk nogal de kriebels van krijg. :wink: Niets tav jou persoonlijk…ik heb respect voor wat je doet met je business, en ik vind je ook gewoon een ok kerel…zelfs met het fashionable trendy baardje :sunglasses::+1:

5 likes

Mooie promotie en good for bussines Jasper, trouwens mooie baardje :grinning:

3 likes

Wederom gemodereerd. Wordt steeds rustiger op het forum zo.

Ik denk dat dit

Met name komt door dit

Mensen willen je zijn @AmsterdamVintageWatches :joy:

Gaaf artikel van dit ‘hoog bezoek’. Nu Oprah nog? Of Obama? Of Trump

5 likes

Nice, toch maar eens een geblindeerd busje boeken voor een bezoek als ik weer eens in de buurt ben. Was getekend, millennial met baardje.

2 likes

Pijnlijk trouwens hoe sommige forumleden enorm opgewonden raakten door het feit dat een vrouw die een horloge gaat kopen bij AVW, toevallig lesbisch is.

Terugscrollen hoeft niet, de mods hebben die erecties inmiddels verwijderd.

18 likes

Die zullen de blaren op de handjes hebben dan…

6 likes

Wat maakt het uit hoe iemand er uitziet? Lekker belangrijk. Jasper heeft een eigen manier
van doen en dat werkt blijkbaar. Enige kritiek op Jasper is dat ik vind dat hij andere dealers minder
moet afbranden. Soms lijkt het alsof hij de enige is die mooi spul verkoopt. Thans, zo doet hij dit
overkomen. Vraagje aan Jasper. En dit is echt niet lullig bedoeld:D. Wat is de lengte van ‘‘Ramon Soprano’’?

3 likes

Nogal verdrietig.

3 likes

2 likes

Al die HF leden die iets aan te merken menen te (moeten) hebben op het uiterlijk van andere leden (soms echt lollig maar dikwijls gewoon treurig) of op de geaardheid van wie dan ook: get a life zeg.

Dat een ondernemer als @AmsterdamVintageWatches het voor elkaar krijgt om een pracht van een winkel te exploiteren en klanten van over de hele wereld weet te trekken met zijn handelswaar en expertise, zou enkel op groot respect van ons als forum moeten rekenen.

My two cents. Verder een prettige dag allemaal :sunglasses:

29 likes